مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

امام رضا (علیه السلام)

دل من گمشده گر پیدا شد بسپارید امانات رضا و اگر از تپش افتاد دلم ببریدش به ملاقات رضا (علیه السلام)



نظرات 3 + ارسال نظر
از طرف یک دشکسته پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:11 http://masjed .abalfazl.

بسم الله الرحمن الرحیم گفته ای که دارید می خوانید از زبان یکی از بچه های مسجد ابوالفضل ع است که امسال به علت یک مشکلی که دارد نمی تواند به مشهد الرضا ع برود:بسم رب الرضا آقای حبیبی سلام علیکم ومی خواهم این مطلب را در وبلاگ ثبت کنید . بدون هیچ مقدمه اب به سراغ حرف دلم می روم .السلام علیک یا علی بن موسی الرضا در زمان بچه گی ام یعنی تا دو یا سه سال قبل می گفتم که اگر بچه به مشهد بروند ومن با آنهت نباشم برای من خیلی سخت ودرد ناک است ودر همان موقع بود که مربی ما می گفت کهمن یک بار نتوانستم به مشهد بروم وبه همین دلیل به خدا حافظی بچه نیامدم واز دور آنها را می دیدم حال آن لحظه را درک می کنم که چفدر سخت است ولی بازهم امام رضا را به مادر مهربانش قسم می دهم که مرا بطلبد . یاحضرت زهرا تورا قسم می دهم که واسطه من شوی که به به دست بوسی آقا بروم .یا امام رضا حال که باتو سخن می گویم چشمانم در اشک است وباز می گویم من خادم عمویت عباس ع هستم وتورا به شجاعت عمویت در کربلا قسم می دهم .به لحظه سیلی خوردن مادرت قسم میدهم .دیگر حرفی ندارم ولی یا امام رضا بهمه بدیم هنوز دوستت دارم وبه راءفت تو امیددارم .[:

قاسمی سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:48

مستى عاشق

دل کـه آشفته روى تو نبـــــاشد، دل نیست آنکـــــــــه دیوانه خال تو نشد، عاقل نیست
مستــــى عاشق دلباخته از باده تــــوست بجــز این مستیم از عمر، دگر حاصل نیست
عشق روى تــــــــو دریـــن بادیه افکنــــد مرا چه تــوان کرد که این بادیه را ساحل نیست
بگــــــــــذر از خـــویش اگر عاشقِ دلباخته‏اى که میـــان تو و او، جز تو کسى حایل نیست
رهرو عشقى اگر، خــرقـــه و سجــــــّاده فکن که بجــز عشق، تو را رهرو این منزل نیست
اگر از اهل دلــــى صــــوفى و زاهـــــــد بگذار که جـــز این طایفه را راه درین محفل نیست
برخَمِ طــــــــــــــــــرّه او چنگ زنـم، چنگ زنان که جز این حـــــــــاصل دیوانه لایعقل نیست
دست مـــن گیر و از این خرقه سالوس، رهان که در این خــــرقه بجز جایگــه جاهل نیست
علم و عــــــــــرفان به خــــــرابات ندارد راهى که به منزلگـــــــــه عشّاق ره بــاطل نیست

قاسمی سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:47

سلام وقت کردی یه نگاهی بنداز

http://www.imam-khomeini.com/ShowList.aspx?cat=11597&lang=Fa
غزلییات عارفانه زیبایی داره امام (ره)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد