مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

ماه مبارک رمضان

فرا رسیدن ماه عبودیت و بندگی خداوند را به تمام دوستانم تبریک میگم.از شما میخواهم که حقیر را هم در این ماه عزیز دعا کنید.من با کوله باری از رو سیاهی و گناه ماه شعبان را به پایان بردم .امیدوارم که مولایم مرا در این ماه قبول کنه و به من توفیق بندگی را در لحظه به لحظه این ماه عطا کنه.رفقا تا چشم بهم بزنیم رمضان هم تموم میشه آنوقت ماه میمونیم با یه دل پر از گناه و تیرگی.مولای من...صاحب من...خیلی خطا کردم.خودتم خیلی بهتر از من میدونی.اما چیکار کنم که دنبال یه واسطه برای آشتی کردن بودم"دیدم چه واسطه ای بهتر از ماه رمضان.خدایا باز هم این صدای خسته با دلی شکسته تو را صدا میزند:       

                                            الهی العفو

                                                            الهی العفو

                                                                             الهی العفو...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد