مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

امام رضا (ع)

السلام علیک یا ابا الحسن یا علی بن موسی الرضا

دیشب که یک صفر عاشقی دیگه هم سپری شد و مراسم دعای کمیل از مدینه النبی رو پخش می کردن ،بی اختیار اشک می ریختم و دلم میخواست که من هم لیاقت حضور رو داشتم و کنار مزار پیامبر اسلام ،زیر سایه گنبد خضرا و آسمان لطف خدا باشم و دل و روحمو از دنیای دلبستگی جدا کنم و آدم بشم ولی نمیدونم کی نوبت من میرسه تا لااقل بتونم ثبت نام کنم گرچه میدونم زیارت به دل هست اما این دل و عقل شاید یک جا بهم حق بدن اون هم در رسیدن به محبوب ختم میشه...دیگه تازه اشکامو پاک کرده بودم بعد مدتی به گوشیم نگاه کردم دیدم ازخادم امام رضا (ع) پیامک اومده برام با این متن که براتون مینویسم ... 

:«درود خدا بر همه دلداگان کوی امام مهربانی،که در سفر دل ،زائر همیشگی رئوف اهل بیتند،در حرم با صفایش نائب الزیاره همه شما بزرگواران هستیم،ارادتمند...(اسم خادم بزرگوار رو نمی نویسم )مشهد الرضا،آستان مهر.»موندم چه جوابی بدم که حرف دلم رو باهاش پر بدم . دو بیت شعری یاد آمدم و نوشتم.        

ای شرح شفاعت تو مشهور ،سلام

آمیزه ای از کرامت و نور،سلام

گویند زیارت تو حج فقراست

بر گنبد و بارگاهت از دور، سلام

باور کنید نمیفهمیدم دارم بشدت اشک می ریزم تا اینکه در دل تاریک شب ،قطرههای سرد اشک روی گونه هام چکید و این چکیدن دلم رو لرزوند و چشممها دوباره باریدن گرفت ،تو اتاقم تو تاریکی قدم زدم و گفتم قربونت برم یاامام رضا که به داد دلم رسیدی ،آخه امشب بدجور کز کرده بودم و تو حال خودم نبودم...آقای مهربونم یا غریب الغربا یه خواسته از شما دارم و ان هم اینه که به این زودی زود ،زیارتت رو نصیب عاشقانت بکنی ای خدا بحق امام رضا بحق این بعد از ظهر انتظار، بعد از ظهر غریبی جمعه ها بحق قلب نازنین امام زمان،زیارت کعبه دلها ،مدینه النبی و خانه خودت رو نصیب دل شکسته بکن و نصیب همه دلهای مشتاق...یا امام رضا (ع)شماهم بیاد خدا بیار که ما چقدر منتظریم برای زیارت برای عرض ارادت...التماس دعا


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد