مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مشهد - در دل با امام رضا (ع)

مشهد - در دل با امام رضا (ع)  

سلام بر تو ای مظهر همه ی پاکی ها و ای امام خوبی ها و مهربانی ها

نمیدونم از کجا باید شروع کنم ، از موقعی که اومدم مشهد دارم دیووونه میشم ، دونه دونه اشک هام گواه از دل زار و بیقراریه که مثل دونه های تسبیح التماست میکنن ، چون میدونن دل های شکسته رو خریداری !

سلام آقای خوبم ...

سلام ای مهربان ، سلام ارباب باوفا

قلبم از حرفای ناگفته پره  ....

میدونم که بند بند وجودم رو گناه و خود پرستی و پیروی از نفس در مردابی از لجن به آغوش گرفته ...

میدونم خیلی بدم، حتی آنقدر که هنوز متعجب از اینم که چطور منو تو حرمت راه دادی ؟

منی که خیلی بی سر و پام ، دیگه زیر بار گناه دارم از بین میروم ..

آقا جون به اون گنبد طلایی و قشنگت که بوسه گاه  فرشته های مقرب خداست دیگه حالم از خودم  داره به هم میخوره ، دوست دارم یه جور دیگه باشم ، دوست دارم عوض بشم ، اون طوری باشم که تو میخوای ، آقا خیلی دلم میخواد که تو بهم نگاه کنی ...

ولی نمیدونم که چطور باید این کار رو بکنم ، فقط شنیدم  رسم دلبری  دلدادگیه ...

منو تردم نکن پر از دردم نکن ، گرفتاریم زیاد ... 

از تو خود تو رو میخوام ، محبتت برام بسه

دوستت دارم ارباب باوفا

خودت میدونی کبوتر تو هستم ...

خودت میدونی رو بام تو نشستم ...

خودت میدونی تو آب و دونمو دادی که من همیشه مستم

ارباب باوفا ، یه کاری کن برام ، محتاج یک دعام .....

خودم میدونم پرونده ام سیاهه ...

خودم میدونم آلوده از گناههه ...

خودم میدونم باید پاکم کنی ؛ راهش فقط یه نیم نگاهه ...

خودم میدونم خیلی سرت شلوغه ...

خودم میدونم نوکریام دروغه ...

فقط تویی آقام / این روز و این شبا بیا بزن صدام / عبد امام رضام

 

یه عمره پای تو میسوزمو میسازم ای مولا / نمیدونم خودم رو از چه زود میبازم ای مولا ؟

گرفته حالمو گوشه نشینم غصه ها دارم / غریبم بی کسم اما به تو مینازم ای مولا

نبوده کسی هم دردم چه شبها با تو سر کردم / همین تنهایی رو عشقه که پی مشهد میگردم

نظرات 2 + ارسال نظر
علیرضا احتیاطی سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:50 http://ttsardar.blogfa.com

باز آمدی به بزم باده نوشان شکیبا که دلارام عاشقان شوی.
باز آمدی که دل بری و جان بیاوری و نسیم صبح صفا در گیسوی مهرخان بیفکنی.
چه مهربان یار و چه نیکو انیس و چه زیبا ندیم منی ای اهل غمزه و اغماض، ای ماه بی مثال!
ندیم بدی بودم و ندیده انگاشتی و باز به سراغم آمدی!
دوباره مرا به میهمانی ملکوت می خوانی و شرم، زبان اجابتم بسته است و بغض حسرت از گذشته ی خویش، راه رهایی از نای بی نوایی ام می کاود.
جفا کردم، از تو وفا دیدم.
دیده به رویت بستم و ابواب عفو به رویم گشودی و عاشقانه سفیر رحمت دلدارمان شدی[گل]

با عرض سلام خدمت شما جناب آقای احتیاطی عزیز
فرارسید ایام ماه مبارک رمضان را به شما و خانواده محترمتان تبریک عرض می نمایم. ممنونم از الطاف بی کران شما . التماس دعا...

دشت بزرگی سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 16:18

سلام به کلیه برادران مخلص و زحمتکش مسجد . با این شورو حالی که شما برای زیارت
امام رضا (ع) در برادران مسجد ایجاد کرده اید انشالله تعالی برنامه اردوی مشهد به لطف و عنایت خداوند متعال برگزار میشود. و همه به زیارت آن امام همام نائل خواهند شد انشاالله .

سلام . قبل از هرچیز تشکر می کنم بابت عنایاتی که شما به بچه های پایگاه دارید. و زحمت های که می کشید جهت بر پایی این اردو .انشالله امام رضا بطلبد و همه به مشهد بروند .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد