مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

گفتگو با جناب آقای نیسی در مورد مراسم اعتکاف

گفتگو با جناب آقای نیسی در مورد مراسم اعتکاف  

برگزاری مراسم پر فیض اعتکاف نقش مهمی در جذب جوانان به معارف اسلامی دارد .

برگزاری مراسم پر فیض اعتکاف را نقش مهمی در جذب جوانان به معارف اسلامی دانست و اظهار داشت: حضور جوانان و نوجوانان، به ویژه دانشجویان در این مراسم هم سطح معنوی و روحانی آن‌ها را افزایش داده و هم سبب دوری از شهوات و لذت‌های دنیوی و در نتیجه آشنایی با معارف اسلامی می شود.  

جناب آقای نیسی با اشاره به برگزاری مراسم پرفیض اعتکاف، در اهواز، اظهار داشت:  این مراسم هرساله در مساجد اهواز برگزار می‌شود و خوشبختانه تعداد زیادی از جوانان و نوجوانان غیور اهوازی در این مراسم شرکت می‌کنند...

   

 

 ایشان با بیان این که برگزاری مراسم پر فیض اعتکاف نقش مؤثری در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان دارد، بیان داشت: دشمنان همواره در تلاش برای منحرف کردن جوانان و نوجوانان از راه دین و قرآن هستند؛ از این رو حضور جوانان و نوجوانان، به ویژه دانشجویان در این مراسم سطح معنوی و روحانی آن‌ها را افزایش داده و سبب دوری از شهوات و لذت‌های دنیوی و در نتیجه مصون ماندن از دسیسه‌های دشمنان می‌شود. 

برادر گرامی آقای نیسی در ادامه سخنان خود، با اشاره به این که مراسم اعتکاف هر ساله در مساجد اهواز به ویژه در مسجد ابوالفضل(ع) کوی انقلاب برگزار می‌شود، تصریح کرد:خوشبختانه با یاری خداوند متعال و عنایات آقا امام زمان هر ساله در مراسم اعتکاف مسجد حضرت ابوالفضل(ع) کوی انقلاب بیش از 250 نفر از افراد بسیجی شرکت می‌کنند که این آمار در سطح منطقه کم نظیر است. 

مسئول واحد فرهنگی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) کوی انقلاب اهواز، با بیان این که این مسجد امسال نیز پذیرای جوانان و نوجوانان اهوازی است، اظهار داشت: کادر فرهنگی این مسجد در برنامه ریزی‌های خود پیش بینی کرده در مراسم امسال تعدادی در حدود 300 نفر شرکت کنند و برای همین مسأله اقدام به ثبت نام از تاریخ دهم خرداد ماه جاری تا بیست و سوم همین ماه در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) کوی انقلاب، کرده تا علاقه مندان بیشتری بتوانند در این مراسم با شکوه و معنوی شرکت کنند. 

آقای نیسی، در پایان سخنان خود، با اشاره به تاریخ و مکان برگزاری این مراسم، گفت: مراسم معنوی اعتکاف از تاریخ بیست و ششم تا بیست و هشتم خرداد ماه جاری در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) کوی انقلاب، واقع در کیان نبش خیابان سام برگزار می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد