مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

یوسف زهرا (ع)

چند سال یوسف از جرم زلیخا حبس شد

حبس مهدی از گناه ما هزاران ساله است

خودمان را به شنیدن عادت داده ایم نه بیشتر

شاید اگر یک بار عمل میکردیم

این روزها امام جماعت نماز جمعه هایمان مهدی فاطمه بود!

رفیق اونه که بهت بگه من بهت گفتم دشمن اونه که بگه میخواستم بهت بگم

 

بخشیست از سخنرانی حاج آقا دانشمند که شاید خیلی هامون شنیده باشیم اما چند نفرمون عمل کردیم؟

اگه غیرت خوندنش رو داری غیرت عمل کردنش رو هم داشته باش!

یکی از علما روز13رمضان درجمکران خدمت امام زمان(ع)رسیددید چشمای مهدی فاطمه کوچولو شده زیر چشمای مهدی (ع) کبود شده پرسید: آقا چرا به این روز افتادین فرمودن: از بس که شیعیان گناه میکنن ومنو اذیت میکنن...من از دست شیعه ها به این روز افتادم...من از سنی وزرتشی ها وبهایی ها توقع ندارم...ازبچه شیعه های خودم توقع دارم...!

.:از دیشب تا حالا چند بار تو این 24ساعت به فکر امام زمانت بودی؟آقا کجایی؟چی کار میکنی؟از من راضی هستی؟نیستی؟

.:امام زمان از دست من وتو دلش خونه....امام زمان میگه:هی میگی یابن الحسن...گناه میکنی؟

.:آقا فرموده بود مردم هی گناه میکنن من شب تا صبح بایدگریه کنم بگم خدایا بخاطر من ببخشش...این گریه کن حسینه...این مشکی پوش حسینه...این واسه مادر کتک خورده ام گریه کرده...خدایا ببخشش

.:دختر شیعه که با مانتو میاد چادر فاطمه رو گذاشته کنار قلب مهدی (ع) رو تیکه تیکه نمیکنه؟

.:اون دختری که تا چشمش میفته به یه جوون با چشماش داره هرزگی میکنه سیلی به حجة بن الحسن نمیزنه؟

.:نماز میخونه نه یه قنوتی نه یه اللهم کن لولیکی....اونایی که نماز میخونن نمازشون بوی امام زمان نمیده

.:امام زمان(عج) میگه اگه تو به فکر من باشی منم به فکر توام

.:امام زمان تو دل ما غریبه...تو خونه ما غریبه!

.:گریه کنید واسه امام زمان....تاکجا؟...تا اونجا که مهدی فاطمه به گریه هاتون ترحم کنه

.:به دخترت اللهم کن لولیک رو یاددادی؟شعرایی که تو تلویزیون میخونن رو همه رو حفظه...تمام خواننده ها وهنرپیشه ها وفوتبالیستا رو میشناسه....ولی دخترت خبر داره قراره امام زمان کی بیاد؟برا چی نمیاد؟

.:اینقدر که سریالا رو دنبال میکنی ببینی چی میشه...وقتی هم نبینی از صدتا میپرسی... دیشب خوابم برد نتونستم ببینم...پرسیدی این جمعه چه خبر؟از امام زمان چه خبر؟به اندازه یه سریال واسه حضرت ارزش قائلی؟

.:روایت داریم جوونای خوب آخرالزمان شب با وضو میخوابن...روبه قبله میخوابن..اگر بدونن شب واسه نماز شب بیدار نمیشن سر شب نماز شبشون رو میخونن...صبح بلند میشه نماز صبحشو میخونه...تو نمازش دعا فرج میخونه....از خونه که میخواد بره بیرون به امام زمان میگه آقا خودمو به تو سپردم!

.:روایت داریم هرکی تو نمازش دعا فرج بخونه 90 چیز گیرش میاد(منبع:موعود نامه نوشته تونه ای)

.:ما چوب اینو میخوریم زیگزالی حرکت میکنیم ...روضه میایم گریه میکنیم...عروسی میریم میرقصیم...با عرق خور میشینیم خوش وبش میکنیم...با نماز شب خون میشینیم التماس دعا میگیم...یه رنگ نیستیم....خودتو دست یکی بسپار

.:رفیق اونه که آدمو بگریونه...رفیق اونه که بهت بگه من بهت گفتم دشمن اونه که بگه میخواستم بهت بگم

 

 پس نوشت:

اگه تلنگری بود واست وخواستی عمل کنی نظر بده والا نیازی نیست که ردپایی بجا بذاری

 

نظرات 1 + ارسال نظر
دلسوخته آقا دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:26 http://farda64.parsiblog.com

سلام
با کدام آبرویی روز شمارش باشیم
عصر ها منتظر صبح بهارش باشیم
سال ها منتظر سیصدواندی مرد است
آنقدر مرد نبودیم که یارش باشیم
التماس دعا

سلام دوست عزیز ۰۰۰
محتاج دعا هستیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد