مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

خاطرات اردوی مشهد برادران پایگاه

خاطرات اردوی مشهد  برادران پایگاه امام  خمینی(ره)

همه ساله با پایان امتحانات دانش آموزان و شروع تابستان ؛مساجد هم برای برپایی دوره تابستانه خود آماده میشوند.یکی از برنامه های ثابت  این دوره ها ؛برگزاری اردوی زیارتی وتفریحی در پایان این دوره است.که مقصد اکثر این اردوها جایی جز حرم مطهر سلطان علی ابن موسی الرضا(ع) شاه خراسان نیست.
مسجد حضرت ابوالفضل(ع) وپایگاه امام خمینی(ره) نیز ازسالیان گذشته همه ساله این اردوها را با ذوق و شوق فراوان و البته با مشکلات وتحمل زحمات طاقت فرسا و صد البته با اذن وطلب کردن آقا امام رضا(ع) راه اندازی میکرد.
در تمام این سالهاصحنه ها و حوادث تلخ وشیرین بسیاری رخ داده است که بنا داریم این خاطرات را در وبلاگ مسجد جهت زنده شدن خاطرات آن اردوها انتشار دهیم.
از همه عزیزانی که در طول سالیان گذشته در این اردوها واردوهای کوتاه مدت مسجد حضور داشتند و اکنون فکر میکنند که خاطره ای به یاد ماندنی ازآن ایام دارند خواهشمندیم این یادگاریهای ذهنی را برایمان ارسال نمایید تا با نام وعکس این عزیزان در وبلاگ مسجد منتشر شود.
منتظر ارسال خاطرات زیبایتان هستیم.

نظرات 4 + ارسال نظر

با عرض سلام خدمت برادر زحمت کش آقای محمود حبیبی ٍآقای حبیبی از شما متشکریم که به ما وقت گرانبهایتان را دادید وبه پیام ما جواب دادید ٍ

با عرض سلام خدمت تمامی بچه های گروه شهید مسعود یاقوتی
ممنونم از ابراز لطف شما و انجام وظیفه بود ... خداوند ان شالله به شما و ما توفیق بدهد . تا بیشتر از اینها بتوانیم به مسجد و بچه های مسجد خدمت کنیم. التماس دعا...

تارزان شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 16:43

تشبیه احمدی نژاد به بنی صدر در سایت هاشمی

مدتی است که در سایت هاشمی رفسنجانی سلسله نامه ها و رویدادها و خاطرات وی از دوران اوایل انقلاب و به خصوص دوران کوتاه ریاست جمهوری بنی صدر بزرگنمایی میشود و طوری هم شواهد و قراین تنظیم میشود که اینگونه نمایش داده شود که اوضاع ریاست جمهوری احمدی نژاد مشابه همان دوران بنی صدر است.
برای مثال در سه مطلب زیر که به نقل از سایت هاشمی رفسنجانی آورده شده است کاملا” این تشبیه به چشم می آید:

دشمن شاد شدیم با این رئیس جمهور ؛ از حمایت رهبری هم سوءاستفاده کرده!
لینک

رئیس جمهور علنی گفته من از مجلس بالاترم آیا رهبری ساکت می مانند؟
لینک

از امام تا رهبری: رئیس جمهور تهمتها را جبران کند / روسای جمهور ۵۸ و ۸۸ : هرگز! ما زبان مردمیم

تارزان

گروه شهید علی تونی شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 16:36

سلام آقای حبیبی امیدوارم حالتون خوب باشه از اینکه برای مسجد وپایگاه زحمت میکشید واقعا واقعا تشکر می کنیم ما بچه ها الان پیش هم نشستیم داریم برای شما پیغام می گذاریم ، ما خاطرات زیادی از اردوهای باصفا و معنوی آقامون امام رضا داریم که انشاالله در اسرع وقت می نویسیم و می گذاریم ..

برای تعجیل آقا امام زمان سه صلوات بفرستید.
اللهم صل علی محمد وآل محمد...وعجل فرجهم انشاالله

تــــــــــــــارزان



با عرض سلام خدمت تمامی بچه های زحمت کش گروه شهید علی تونی ... از جمله بچه های مراسمات
از پیام های بسیار زیبای که می فرستید کمال تشکر داریم.
انشالله با ارسال خاطرات شما - خاطرات شما با تصویر شما و بچه های گروه شما در وبلاگ مسجد گذاشته می شود . منتظر خاطرات شما هستیم. التماس دعا...


اللهم صل علی محمد وآل محمد...وعجل فرجهم انشاالله

با تشکرفراوان از آقای حبیبی که واقعا الحق والانصاف یکی از افراد زحمت کش مسجد هستند وما از ایشان نهایت تشکر وسپاس راداریم آقای حبیب یکی از افراد زحمت کش پایگاه هستندوما کمال تشکر را از ایشان داریم وما ازایشان به او می گوئیم خسته نباشید وپیامی به داریم که به قول حضرت امام«کار برای خدا دلسردی ندارد» آقای حبیبی هیچ چیز شما را سرد ونا امید نکند که ان شا ا... خداوند باشماست آقای حبیبی این تنها راه تشکر از شما وتقدیر ا ز زحمات بی پایان شما میباشد.

ممنونم از لطف شما - واقعا کار برای خدا دل سردی ندارد.
بنده هم بعنوان برادر کوچک شما توصیه می کنم به قول امام خمینی (ره) : کاری کنید که بماند نه کاری کنید که بمانید. ان شالله خداوند به تمام بچه ها مسجد توفیق بدهد تا همیشه برای خدا کارکنند ... که انشالله همین طور هم است . از شما بچه های گروه یاوران ظهور کمال تشکر وقدردانی را دارم. برای ما هم دعا کنید. ان شالله عاقبت به خبر شویم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد