مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

رابطه ی احمدی نژاد با ولایت فقیه چگونه است ؟

رابطه ی احمدی نژاد با ولایت فقیه چگونه است ؟

 رهبر معظم انقلاب ، احمدی نژاد ،


مدتی است که برخی از شخصیت های سیاسی به شکل غیر منصفانه ای احمدی نژاد و دولت وی را به ولایت ناپذیری متهم می کنند . حتی این عده کار را به آنجا رساندند که در روزهای اخیر در جلسات با وزرای پیشنهادی از آنها سئوال می کردند که اگر رهبر معظم انقلاب نظری داشته باشد و رییس جمهور نظری دیگر ، شما کدام یک را انتخاب می کنید ! جالب اینجاست که اصولگرایانی در مجلس ، دولت را به ولایت ناپذیری متهم می کنند که در انتخابات دهم با حمایت صریح یا تلویحی از کاندیداهایی که انقلاب مخملی را در پی گرفتند ، با واسطه به جان ولایت فقیه افتادند

!

 

تیر این اتهام در حالی به سوی دولت نهم و در راس آن رییس جمهور نشانه رفته که یکی از مهم ترین ویژگی های احمدی نژاد تبعیت از ولایت است . علاوه بر این، از نظر بنیادی نیز رییس دولت به شکلی ریشه ای به موضوع ولایت معتقد است . مروری بر دیدگاه های احمدی نژاد در این خصوص که به عقیده من از استحکامی عقلی و شرعی برخوردار است ، نه تنها به ما که به رییس دولت نیز کمک می کند تا در این مسیر ، مستحکم تر از گذشته گام بردارد.

آنچه در پی می آید ، مروری است بر مواضع دکتر احمدی نژاد در خصوص موضوع ولایت فقیه که در طول سال های بعد از ریاست جمهوری وی عنوان شده است. از یاد نبریم ، احمدی نژاد تنها کاندیدایی بود که در رقابت چهار سال قبل و همچنین در رقابت این دوره و در طول این چهار سال با صراحت تمام از ولایت فقیه و مبانی آن سخن می گفت و دفاع کرد .

 

 

راه درست، اطاعت از رهبری است

6 مهر 84 در اجلاس علمای قم : جمهوری اسلامی وظیفه‌ای جز تمهید مقدمات برای آن واقعه بزرگ ندارد. لذا از چنین منظری جمهوری اسلامی ایران باید سمت و سوی عدالت ، گسترش و تعالی مادی و معنوی داشته باشد وباید تلاش کند خود را به جامعه مهدوی نزدیک کند. تردیدی نیست که راهی که با هدایت و ولایت فقیه جامع الشرایط طی می شود، راه درستی است .

 

 

عشق به ولایت فقیه ، ادامه اتصال به امام عصر است

 

 

27 دی 84 : این دولت با افتخار و با فریاد بلند اعلام می‌کند که عاشق و منتظر آن امام بزرگوار است و راه نجات بشریت را حاکمیت امام عصر (عج) می‌داند.  عشق امروز مردم ایران به ولایت فقیه و رهبری در ادامه ‌خط اتصال به وجود حضرت ولی عصر (عج) است . احمدی نژاد ، رهبر ، آیت الله خامنه ای

 

 

 

اطاعت از ولی فقیه تداوم اطاعت از غدیر و امام عصر است

29 دی 84 در پیام به مناسبت همایش علمی غدیر : تداوم غدیر و ولایت در عصر حاضر توجه به خورشید ولایت و امام عصر(عج) و اطاعت از ولایت فقیه در عصر غیبت است. دوران حکومت مولا علی(ع) دوران عدالت و خدمت و دفاع از کیان دینی و امت اسلامی بود و تداوم غدیر کوشش در تقویت نظام اسلامی است که در عصر حاضر به دست امام راحل و شهیدان والامقام و ملت عزیز ایران ایجاد شده است.

 

 

ولایت فقیه یعنی حقیقت کربلا و ما موظف به پیروی هستیم

1 بهمن 85 به هنگام تقدیم لایحه بودجه سال 86 : امروز صاحب اختیار و ولی و حاکم حقیقی از ناحیة خداوند امام عصر است و تبعیت از آن حضرت و سلسله مراتب از او، تنها راه فلاح و رستگاری و حقیقت حضور در کربلا و درک عاشوراست.

فلسفة وجودی جمهوری اسلامی نیز چیزی جز انتشار این حقیقت نیست و ولایت فقیه از نخستین روز استقرار نظام مقدس تا امروز پیوسته بر این حقیقت زیبا و روشن تأکید کرده است و راه را به همگان نشان داده است و ما نیز موظف به پیروی از این پرچم مقدسی هستیم که به مدد الهی و عنایات مهدوی در این سرزمین عزیز به اهتزاز درآمده است و خدا را شاکریم که ملت ایران به رهبری خردمندانة رهبر فرزانه و معظم انقلاب پرچمدار پیروی از فرهنگ حسینی و عاشق و دلباختة قطب عالم امکان است.

 

ولایت فقیه عامل پیروزی و شعبه ای از ولایت پیامبر است

 

ولی امر مسلمین آیت الله خامنه ای ، احمدی نژاد ، اعضای هیئت دولت

22 بهمن 85 در سخنرانی راهپیمایی 22 بهمن : ولایت فقیه در راستای امامت ضامن استقلال، یکپارچگی و حرکت صحیح و رو به رشد ملت و کشور ماست. ولایت فقیه رمز استواری و ماندگاری ملت عزیز ایران است. ولایت فقیه فریاد خداپرستی و عدالت طلبی ملت ما و همة ملتهای عالم است. ولایت فقیه ضامن سربلندی، عظمت، همدلی و پیروزیهای ملت ایران است. در طول 28 سال بسیاری از توطئه ها، فتنه ها و تهاجمهای دشمن از فشارهای سیاسی، طراحیهای تبلیغاتی، تلاش برای ایجاد تفرقه، درگیریهای گوناگون توسط گروهها و دستجات متفاوت و از جنگ سنگین تحمیلی که همة قدرتهای عالم در آن شریک و متحد بودند، تا ایجاد برخی ناامنیها و جنگهای روانی همه و همه به لطف عزت، ایستادگی و درایت رهبری عزیز در طول انقلاب خنثی شده است و کشتی حرکت ملت ایران از طوفانهای سهمگین دوران ما به سلامت به ساحل آرامش رسیده است. دنیا بداند ملت بزرگ ما به خوبی دریافته است و ایمان دارد که ولایت فقیه که شعبه ای از ولایت رسول اعظم حضرت محمد مصطفی (ص) است و شعبه ای از ولایت ائمة اطهار (ع) است، یک گوهر ناب و یک عطیة الهی است. به همین دلیل است که ملت ایران با همة وجود و تا پای جان در تبعیت و دفاع از این حقیقت الهی ایستاده است و خواهد ایستاد.

امروز پرچم عزت و صلابت ما در دست رهبری معظم انقلاب است. ناکامی دشمنان زشت خو در هجوم مستمر به این رکن انقلاب موجب شده است که اخیراً زبونانه و ذلیلانه به دروغ و شایعه پناه ببرند. شایعاتی که ترجمة امیدها و آرزوهای آنان است. به فضل الهی این آرزوها را مانند صدام به گور خواهند برد.
امروز به لطف خداوند رهبری عزیز انقلاب سالم و با صلابت پرچم عزت و انقلاب ملت ایران را بر دوش می کشند و ملت نیز با بیداری، آگاهی و اشتیاق و متحد پشت سر ایشان در حرکت است.

  

هیچ تصمیمی بدون رضایت ولی خیر نیست

13 اردیبهشت 86 در دیدار با روحانیون کرمان : حالا یک عزیزی مثال خوبی می زد. من این را تکرار می کنم چون این مثال خیلی به دلم نشست. گفت شما فرض کنید امروز ما در دوران امیرالمؤمنین علی (ع) بودیم. چه حالی داشتیم؟ میشد یک لحظه از یاد امام غافل باشیم؟ میشد یک روز صبح بیدار شویم نپرسیم آقا امروز دستور و فرمان چیست؟ وظیفة امروز چیست؟ شیعه واقعی امیرالمؤمنین اینطوری است دیگر. مگر میشود [بگوییم] امام برای خودش زندکی میکند ما هم برای خودمان داریم زندگی میکنیم. این که نیست. خب حالا امام که هست. نسبت جامعه ما با امام چیست؟ و چه کسی باید این نسبت را برقرار بکند. آیا مأموریتی بالاتر از برقراری این ارتباط هست؟ شما کارهای خیر را ردیف کنید. بالاترین کار خیری را که به نظرتان
میرسد برای یک نفر انجام بدهید. این را مقایسه بکنید با اینکه دست آن فرد را بگیرید با امام آشنا کنید و دلش را با امام پیوند بدهید. کدام مهمتر و ماندگارتر است؟ نه اینکه کارهای دیگر را تعطیل کنیم، همه کارهای دیگر هم باید با عشق امام انجام بشود. اصلاً تأیید عمل خیر تا توسط امام انجام نشود خیری در آن نیست. مگر میشود کسی عملی انجام بدهد، اسمش را خیر بگذارد بدون اینکه به تأیید امام رسیده باشد … امروز مشکل برپایی آن دولت عزیز از امام است؟ مشکل از ناحیة ایشان است یا از ناحیه امثال بنده است؟ ما آماده نیستیم. والا نقل از امام صادق (ع) که اشاره کردم فرمودند اگر من به تعداد این گوسفندان یار داشتم حرکت میکردم. بعد شمردند چند تا بود؟ هفده تا بود. حالا آن زمان آنقدر لازم بوده، امروز با این دنیا لابد تعداد بیشتری لازم است. امام که همیشه آماده است  ... ما کدام حقیقت بالاتر از امام داریم که بخواهیم بشریت را به آن دعوت بکنیم. چیزی داریم؟ ولایت فقیه حلقة اتصال ما با آن حقیقت است.

 

 

ما تا آخر پای سیاست های رهبری ایستاده ایم

9تیر 86 در اولین دیدار کارگزاران اجرایی با رهبری : من می خواهم از جانب فرزندان جناب عالی به شما عرض کنم و اطمینان بدهم که ما پای این سیاستهای شما هستیم.

  

 

با حاکمیت ولی فقیه مشکلات از سرراه انقلاب برداشته می شود

14 مرداد 86 به مناسبت سالگرد مشروطه : امروز به لطف حاکمیت ولایت فقیه و با استفاده از تجربه های گذشته شاهد هستیم که مردم مسائل پیش آمده را اصلاح می کنند و مشکلاتی که سر راه انقلاب ایجاد می شود، از پیش پا بر می دارند.

 

بدون رضایت ولی ، مسجد و میخانه یکی است

1 آذر 86 در جمع روحانیون اردبیل : ولایت امیرالمؤمنین یعنی چه؟ حبل الله متین یعنی چه؟ یعنی الان بنشینم برای امیرالمؤمنین (ع) عزاداری کنیم؟ مدح امیرالمؤمنین را بگوییم. بله، این کارها را باید بکنیم، اما این آن نقطة اتصال است؟ آیا ولایت امیرالمؤمنین 1400 سال قبل بود، تمام و بسته شد. اگر این باشد که اصلاً به کجا متصل بشویم؟ ولایت امیرالمؤمنین الان چیست؟ چه در دستمان است و به کجا وصل بشویم؟ بالاخره ما که به امیرالمؤمنین دسترسی نداریم. ولایت امیرالمؤمنین ولایت جاری در هستی است. و امروز در وجود نورانی مولای ما حجت ابن الحسن (عج) است؛ امامی که الان ولایت دارد و حاکم و خلیفه الله است. همان دستگیرة اصیلی است که هر کس به او متصل شد، دیگر اصلاً نه حزنی، نه اندوهی و نه غصه ای دارد ... اصلاً ما در دوران غیبت مأموریتی جز دعوت مردم به امام داریم؟ فرض کنیم همة 6 میلیارد جمعیت عالم «ملا»؛ یعنی دیگر آخر خط علم عالم. اما هیچ توجهی به سمت امام نداشته باشند، این با وضع موجود الان چه تفاوتی می کند؟

اصلاً بگذارید من جسارت را بالاتر ببرم، کسی اگر دلش پیش امام نباشد، چه در محراب باشد، چه در میکده. چه فرقی می کند؟ خدا مگر به این ملق زدن آدمها احتیاج دارد. همة نماز، همه اینها، برای این است که طرف متصل بشود به این ریسمانی که او را به خدا می رساند. اگر به آن ریسمان وصل نباشد، هرجا می خواهد باشد. مثل حادثة عاشورا می ماند. کسی که با امام نبود، هرجا که بود. چه در طواف کعبه چه در حال عشرت و فساد. این دو با هم چه فرقی می کنند؟ امام حسین پرچم را بلند کرده و می گوید بیایید، می شنود. در حال طواف مکه است. این بدتر از بت پرستی صدر اسلام است. اینها با هم چه فرقی می کند؟ اصلاً ما مأموریتی جز متصل کردن مردم به امام نداریم. اصلاً نظام ولایت فقیه، اصلاً همة اصالت و مشروعیتش همین است. نقطة اتصال است. به نیابت است، یعنی می خواهد همه را به این رودخانة زلال هستی متصل کند، والّا اگر این را هم از او بگیریم، دیگر چه مفهومی دارد؟

 

ولایت فقیه حلقه اتصال به امام معصوم است

8 آذر 87 سخنرانی در دیدار با ائمة جماعات استان تهران : می خواهم جسارتم را مقداری جلوتر ببرم. عزیران من، اصلاً ما در این دوران مأموریتی جز دعوت به امام حق داریم؟ ما اگر عدالت را برپا می کنیم برای این است یاد امام باید زنده بشود. اگر عمران و آبادی می کنیم برای این است که باید یاد امام زنده بشود، والا می خواهیم چه را تبلیغ کنیم؟ فرض کنید دوران امیرالمؤمنین است. یک کسی رفته در یک جایی ایستاده و مثل بنده سخرانی می کند. از همه چیز بگوید جز امیرالمؤمنین. این اصلاً به چه دردی می خورد. اصلاً همة برکت و هستی در همین است و نظام ولایت فقیه یعنی نظامی که حلقة اتصال در آن است و مردم را به این حقیقت نزدیک و متصل می کند. والّا یک حکومتی درست کرده ایم که حالا ما هم حاکم باشیم. آنها کراوات می زدند سه تیغه و حالا ما ریش می گذاریم و یقه ها را سفت می بندیم و با اعوذ بالله و بسم الله شروع می کنیم.  اینهاست؟ اینها در حقیقت عالم فرق ندارد. اگر کسی به این حبل الله متصل شد ، همه چیز در آن هست. متصل نشد چیزی در آن نیست، می خواهد حاکم بر همة جهان باشد.

 

ولی فقیه منصوب امام معصوم است

12 دی 86 در همایش بین المللی غدیر :  ولایت مقابله با استکبار و ظلم و دفاع از مظلومان است و غدیر معرفی ولایت امت و آغاز ولایت حضرت امیر وائمه معصومین و غدیر تا ولایت حضرت مهدی (عج) ادامه دارد که منجر به استمرار عدالت در جهان، شکوفایی عقلها، از بین رفتن انحرافات و ستمگریها خواهد شد . البته در دوران غیبت، امت رها نشده است و ولایت فقیه، منصوب غیر مستقیم امام معصوم است .
امروز نظام ولایت فقیه، حلقه اتصال و تمرین زندگی در نظام امامت وموجب وحدت و رشد و انسجام و قدرت و عزت اسلام است ؛ چنان که همه شاهد بوده ایم و هستیم .

 

فرق دولت ما با دویست دولت دیگر در ولایت فقیه  است

26 دی 86 در جمع عزادران مسجد ارک : عزیزان من، راه سعادت و کمال از همین ارتباط آگاهانه، عاشقانه و فداکارانة با امام حسین (ع) می گذرد و دنبالة خطش امروز به فرزند برومندش حضرت حجة ابن الحسن (ع) می رسد. اصلاً نظام ولایت فقیه و جمهوری اسلامی حلقه اتصال با این خط است. اصلاً انقلاب برپا شد تا دلها را به همین خط متصل کند والّا یک کشور درست می شد مثل دویست کشور دیگر که هر کدام برای خودشان یک سازی می زنند. فرق جمهوری اسلامی با بقیه همین است که به این کاروان حقیقت، کاروان حیات واقعی و کاروان نجات متصل است.

 

همه حرف ما با دنیا در این است که چرا شما ولی فقیه ندارید

5 اسفند 86 در جمع اعضای مجلس خبرگان رهبری : اتحاد و انسجام باید برای تحقق هدف معین اتفاق بیفتد و تحقق هدف معین نیز نیازمند حرکت و برای حرکت نیازمند رهبر و ولایت هستیم.
همه اقدامات در رسیدن به وحدت به ضرورت وجود رهبری و ولایت بستگی دارد، همه حرف ما با دنیا این است که اگر رهبریت و ولایتی وجود نداشته باشد، چگونه وحدت اتفاق خواهد افتاد؟

 رهبر ، احمدی نژاد

رمز پیروزی ما در پیروی  از ولایت فقیه است

 

20 فروردین 87 در مراسم افتتاحیه 6 هزار سانترفیوژ : رمز پیروزی ملت ایران توکل به خدا ، همدلی و پیروی از خط ولایت فقیه است .

 

 در گذشته  در مراکز آموزشی نمی شد از ولایت فقیه حرف زد

31 خرداد 87 در جمع مسئولان هیئات رزمندگان :  آنهایی که در دوران دفاع مقدس در کنجی خزیده بودند یا دنبال پر کردن جیبها بودند، یا دنبال رفاهیات خودشان بودند، یکباره میدان دار عرصه های گوناگون و طلبکار شدند.  گفتند شماهایی که انقلاب کردید و در دفاع مقدس و این فضاها بودید، حالا دیگر تشریفتان را ببرید. الان وقت میدان داری کسانی است که به اصطلاح کار بلدند.
همة طراحیها برای این بود که ولایت را در مظلومیت کامل و اندیشة ولایی را در انزوای کامل قرار دهند. در این کشور به طور علنی گفتند حکومت دینی و ولایت فقیه معنا ندارد. یادمان هست و کسانی که می گفتند و توهین و تمسخر می کردند، حمایت می شدند. یک موج اندیشة مادی با زرق و برق و در زرورق پیچیدة خیلی جاذب با پشتوانة جریانات، آدمها، پولها و رسانه ها برای اینکه آن اندیشه ای را که رزمندگان ما را در مقابل همة جهان واداشت، محو کنند.
برای اینکه این طراحی شکست بخورد، خیلی کارها شد. اما بدون تردید، بخش مهمی از کار به عهدة همین هیئتها و هیئت رزمندگان اسلام بود. آن موقعی که می گفتند نام اهل بیت را نبرید. اسم از تقوا می بردیم، مسخره می کردند. یادتان هست؟ فضا را جوری درست کرده بودند که در بعضی از این مراکز آموزشی نمی شد از شهدا، دفاع مقدس، رزمندگان و ایمان و ولایت فقیه اسم ببریم.
من به دانشگاهی رفتم، عدة زیادی در سالن عدة زیادی نشسته بودند، در راهروها، صندلیها پر بود و روی زمین و روی سن هم نشسته بودند. بعد یکی به خیال خودش می خواست شیطانی بکند و گفت آقا نظر شما راجع به ولایت فقیهچیست؟
خیال می کرد ما هم مثل خودشان یک زاویه می گیریم، اگر دفاع کردیم، هو کنند و اگر سست آمدیم بگویند دیدید اینها هم این طوری هستند. البته من به فضل الهی آن چنان دفاع کردم که اصلاً در آن جلسه مبهوت و منزوی شدند. فضا را به کجا رسانده بودند؟ البته طبیعی هم هست، به شما بگویم. پیامبر عزیز اسلام بعد از فتح مکه فرمودند: علیکم بجهاد الاکبر. بعضیها تفسیر کرده اند که حالا باید خودسازی کنید. بله، خود سازی همیشه هست. اگر خود ناساخته بودند که در جنگ بدر نمی ایستادند. اما به نظرم شاید یک تعبیر این باشد که دوران هجمة بر کفر تمام شد، امروز جنگ شما با نفاق است و جنگ با نفاق جهاد اکبر است. چون در سیستم است. از موضع دلسوزی است. می گوید آقا ما خودمان که در انقلاب بودیم... می خواستند یأس را بیاورند. چه چیزی امید می آورد؟ جز این گونه تجمعات و یاد خدا و ولایتو امام و یاد امام عصر؟

 

تاییدات رهبری از تصمیمات دولت ، مدالی درخشان برای ماست

3 شهریور 87 در استان مرکزی : تأیید جهت‌گیری‌ها و تلاش خستگی‌ناپذیر دولت از سوی مقام معظم رهبری، مدالی درخشان بر سینه‌مان است و اعضای هیأت دولت آن را با هیچ امتیاز دنیایی، عوض نخواهد کرد.

 رهبر گرانقدر انقلاب مثل همیشه و بلکه رساتر، روشن‌تر و قوی‌تر از گذشته فرزندان خود و خادمان ملت را مورد عنایت ویژه قرار دادند، لذا از جانب همه اعضای هیأت وزیران به ایشان اطمینان می‌دهم که فرزندان انقلابی شما در دولت ،قدر فرصت خدمتگزاری را به خوبی می‌شناسند و برای آنان روز اول شروع به خدمت با روز آخر هیچ تفاوتی نمی‌کند.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: دولت تا لحظه‌ای که مسؤولیت خدمتگزاری را بر دوش دارد با همت و تلاش روزافزون در خدمت انقلاب و مردم است. امیدوارم کلام ایشان در تأیید اقدامات دولت خاتمه‌ای بر تمام هیاهوهایی باشد که گاه و بیگاه با تخریب سازمان‌یافته داخلی و خارجی علیه دولت نهم صورت می‌گیرد.
به رهبری عزیز انقلاب اطمینان می‌دهم که اعضای دولت ،محکم بر خط ولایت دلبسته‌اند و تا زمانی که در این مسیر حرکت می‌کنند، بداخلاقی‌ها و تخریب‌ها، هیچ تأثیری در کارکرد دولت ندارد.

  

رضایت رهبر انقلاب را با هیچ چیز عوض نمی کنم

4 شهریور 87 در همایش روحانیون مبلغ :  نظام ولایت فقیه راهی مطمئن برای آشنایی مردم با مفهوم انسان کامل است. این نظام برپایه آموزه های دینی صحیح برپا شده تا دست مردم را در دست انسان کامل نهاده و مقدمه ای برای برپایی حاکمیت جهانی مهدوی باشد … ابراز رضایت مقام معظم رهبری از عملکرد دولت نهم را با هیچ یک از امور مادی تعویض نمی‌کنیم؛ چرا که هیچ چیز به اندازه نفس کشیدن و خدمت کردن در نظام جمهوری اسلامی برای ما ارزش ندارد

 

نظام ولایت فقیه حلقه وصل و دروازه ورود به دنیاست

4 شهریور 87 سخنرانی در جلسه شورای عالی مدیران دفتر تبلیغات اسلامی حوزة علمیه قم : ما باید در دنیا امام را به مردم خودمان معرفی کنیم. جوانی که امام را بشناسد و دلش مالامال از عشق امام باشد، دیگر محال است تن به پستی بدهد؛ نمی دهد. بعد ما می خواهیم چگونه تبعات این را جبران کنیم؟ دست مردم را بگیریم و در دست امام بگذاریم. اصلاً نظام ولایت فقیه همین است. نظام ولایت فقیه یک انعکاس، حلقه وصل، ذکر، راه و دروازة ورود به دنیاست. اینها را شما بلد هستید.

 

توصیه های رهبری چراغ راه ماست

 

11 شهریور 87 در نامه ای به رهبری :رهبر ، احمدی نژاد محضر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ، حضرت آیت الله خامنه ای سلام علیکم؛  گفتارهای حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی، دگرباره قلوب مؤمنین و آحاد ملت را به نقطه اطمینان‌بخش و وحدت‌آفرین مدیریت و ولایت فقیه آگاه و پارسا در نظام اسلامی رهنمون گردید و فرزندان خدمتگزارتان در دولت را نشاطی مجدد بخشید و روحی تازه در کالبد آنان دمید.

فرزندان شما و سربازان ملت میثاقی جاودانه بسته‌اند که با تمام وجود حافظ آرمان‌های بلند ملت ایران و خدمتگزار آنان باشند و بر این طریق، استوار و پایدار بمانند. بدون تردید در این روزگار که فریاد ضداستکباری، ستم‌سوزی، عدالتخواهی ومهرورزی انقلاب امید تازه‌ای به همه آزادگان جهان بخشیده و ایران اسلامی هم گام‌های بلند خود را در جهت آبادانی و تعالی برمی‌دارد. خادمان ملت در دولت اسلامی در پیروی از مقتدای‌شان آماده‌اند که تا آخرین لحظه بر آرمان معمار کبیر جمهوری اسلامی ایران و خون شهیدانشان ثابت قدم بمانند.

بیانات راهگشای حضرتعالی مسؤولیتی مضاعف را متوجه دولت کرد تا بیش از پیش بر آرمان مقدس و ارزش‌های بی‌بدیل اسلام، امام، انقلاب و میثاق با ملت استوار و پایدار باشیم که ان‌شاء‌الله مدد الهی و عنایت حضرت صاحب الزمان(عج) و دعای خیر جنابعالی را به همراه خواهد داشت.

ضمن تشکر مجدد از حمایت و اعتماد مقام معظم رهبری نسبت به دولت نهم ، اعلام می‌داریم که توصیه‌های حضرتعالی را چراغ راه خویش قرار داده و برای خدمت به مردم و اعتلای میهن اسلامی تمامی توش و توان خود را به کار خواهیم بست.

 

حاکمییت اسلام و امام عصر، در سایه ولایت فقیه است

 

8 آبان 87 در ایلام : حاکمیت اسلام بر سایه ولایت فقیه به عنوان حلقه اتصال با امام عصر(عج) در ایران اسلامی برپا شده است و باید دست در دست هم برای برپایی عدالت در داخل و نیز در عرصه جهانی حرکت کنیم.

 

ولایت فقیه یعنی مجاهدت برای اتصال به امام عصر

1 اسفند 87 در یزد : تا زمانی که توجه و اتصال و دلبستگی به انسان کامل و امام معصوم وجود دارد حرکت انقلاب اسلامی رو به جلو است و حتی اگر همه فاسدها و شیاطین عالم جمع شوند، قادر نخواهند بود انقلاب ملت ایران را متوقف کنند و یا خدای ناکرده به عقب برگردانند.

رمز ماندگاری و عظمت جمهوری اسلامی ایران ارتباط با واسطه فیض الهی و انسان‌ کامل است و اصل ولایت فقیه به معنای مجاهدت یک ملت برای پیوستن به امام و انسان کامل است.

  

اصل ولایت فقیه به امام عصر پیوسته است

9 خرداد 88 در جمع روحانیون تهران : ‌انقلاب اسلامی را با حرکت های سیاسی تاریخ متفاوت می دانیم، این انقلاب گامی در استمرار حرکت نورانی پیامبر اسلام (ص) برای رسیدن به مقصد نهایی است.  همه ارزش های انقلاب اسلامی و اصل مترقی ولایت فقیه پیوستگی با امام عصر)عج) است.

انقلاب اسلامی ظرفیت فراوانی دارد و نباید در جغرافیای محدودی محصور شود چرا که ذات انقلاب ما جهانی است .

 

احمدی نژاد : دست بوسی رهبر

تبعیت از ولایت فقیه جامعه را

به سوی عدالت سوق می‌دهد

 

17 مرداد 88 در پیام رئیس جمهور به جشنواره بین‌المللی انتظار کرمان: دولت زمینه‌ساز ظهور امام عصر(عج) باید مبانی، اهداف و سیاست‌های خود را بر پایه ساختن جامعه مهدوی و در نتیجه نزدیک‌تر کردن ظهور استوار سازد و در این بین آشنایی با معارف مهدوی و آثار تربیتی آنگه به اجرای احکام نورانی اسلام، تبعیت از ولایت مطلقه فقیه و انجام وظایف شرعی و اجتماعی می‌انجامد، می‌تواند جامعه را در طریق کرامت انسانی و زمینه‌سازی برای استیلای حکومت عادلانه سوق دهد.

 

 

رابطه دولت با رهبری اعتقادی و از جنس پدر و پسر است

 

9 مرداد 88 در جمع اساتید بسیجی دانشگاه ها :‌  در روزهای اخیر عده ای با خیال خام خود به تکاپو افتادند تا رابطه دولت و رهبر عزیز انقلاب را خدشه‌دار جلوه دهند و با جار و جنجال، جدایی و فاصله بین دولت و رهبری را القاء کنند در حالی که آنان نمی‌دانند که نوع رابطه ما با مقام معظم رهبری فراتر از قالب‌های سیاسی و اداری است و از جنس محبت، اعتقادی و پدر پسری است.
وی تصریح کرد: وارد شدن بدخواهان در چنین عرصه ای و القاء چنین شبهاتی حرکتی بی‌نتیجه است و آنها قطعا چنین آرزویی را به گور خواهند برد و این راه به روی شیاطین بسته است.

 

منبع : رسا

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد