مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

دولت ورهبری

دولت و رهبریاحمدی نژاد ، رهبر ، آیت الله خامنه ای 

یکی از مسایلی که این روزها در فضای سیاسی ورسانه ای کشور بسیار مطرح میشود  بحث ولایت پذیری و ولایت گریزی مسئولین کشور و بخصوص رئیس جمهور کشورمان است که با مدد شایعات فراوان باعث بروز شک وتردیدهای زیادی در بین مردم شده است.
آنچه مسلم است در سالهای اقتدار اصلاح طلبان و قبل از آن؛ دفاع از رهبری در بین مسئولین  به این صورتی که الان باعث بگو مگوهای داغ که بیشتر اوقات تبدیل به فحاشی شدهُِ وجود نداشت.  

 متن ارسالی از برادر عزیز روح الله دشت بزرگ

در آن سالها رهبری آماج شدیدترین حملات وتهاجمات قرار داشت و تمام عکس العملی که در مقابل این حملات صورت میگرفت درج جسته وگریخته ؛ قسمتی از مطالب پیرامون آن موضوع در یکی دوتا از روزنامه های کشور بود.که آنهم با تذکر کتبی مسئولین مواجه میشد.
به عنوام مثال نامه سرگشاده وهتاکانه جمعی از نمایندگان مجلس ششم به رهبری عزیز را هیچکدام از روزنامه ها وخبرگزاریهاپوشش خبری ندادند.چرا؟ چون شورای امنیت ملی اجازه چاپ این نامه را نداد.آیا دفاع از حریم ولایت اجازه بردار است؟آیا رسوا کردن نویسندگان این نامه سخیف به رهبری نیاز به اجازه از بالا دارد! و این موضوع مهم وچالش برانگیز نهایتآ در سکوت خبری محض به تاریخ پیوست و مسئولین حزب اللهی آن زمان کشور تا کنون هم دراین رابطه لب به سخن نگشوده اند.
ما غریبی آقا ومولایمان را در سالهای نه چندان دور از یاد نبرده ایم.در آن سالها هیچکدام از آقایون مدعی نتوانستند غبار غریبی را از چهره آقا بگیرند.ما درد غریبی آقا را چشیده ایم که هم اکنون با قدرت می گوییم در دولت احمدی نژاد آقا دیگر غریب نیست و دلیل ما فرمایش خود آقاست که فرمود((:یک روزی توی این کشور تلاش میشد ـ هم شعارش داده  میشد وهم عملا تلاش میشدـ که حاکمیت دوگانه درست کنند یعنی  واقعا برای اینکار بنا کردند سرمایه گذاری کردند.در دولت نهم و دهم از وقتی که آقای احمدی نژاد آمده بحث حاکمیت دوگانه نیست؛حاکمیت یگانه است.یعنی دولت و رهبری وتشکیلات در امتداد یک خط قرار دارند.این را من جازمآ وقاطعآ به شما عرض میکنم)).
رهبر معظم انقلاب ، احمدی نژاد ، با روی کار آمدن احمدی نژاد تراز انقلاب ما در دنیا و همچنین تراز ولایت پذیری مردم بسیار بالا رفت.آن زمانی که دکتر احمدی نژاد در سخنرانی های انتخاباتی خود در سال 84 با صدای رسا و قدرتمند سخن از تبعیت از ولایت مطلقه فقیه می زد؛آقایون استخوان خرد کرده انقلاب از ترس عدم اقبال مردم به خود جرآت سخن گفتن ودفاع از ولایت را نمی دادند.وچهره خود را به عنوان یک ایرانی پاستوریزه با شعارهایی مانند هوای تازه و دولت مدرن؛ ها...2005؛زندگی خوب برازنده هر ایرانی....به مردم معرفی میکردند.
رهبری امروز دیگر غریب نیست چون احمدی نژاد خود را فرزند رهبری میداند.مسایل پیش آمده روزهای گذشته  به فرموده رهبری  عزیز مسایل  فرعی است ؛ که با شانتاژ مخالفین دولت به موضوع اصلی کشور تبدیل شده است.یکی از موضوعات اصلی کشور اکنون عزم همه جانبه برای تدارک سال جهاد اقتصادی است.که متاسفانه تاکنون مغفول قرار گرفته است.رهبر ، احمدی نژاد
و در آخر هم حمایت همه جانبه از دکتر احمدی نژاد به عنوان رئیس جمهور؛ مسلما خواسته رهبر عزیز و فرزانه انقلاب است؛و ما بسیجیان باید به دور از همه غوغاسالاریها و شانتاژهای رسانه ای در این فضای غبارآلود نگاهمان به انگشت اشاره آن قائد عظیم الشآن و الهی خود باشد تا انشاله این کشتی عظیم با سلامت و آسودگی به سرمنزل مقصود که همان طلوع آفتاب عالم تاب حضرت حجت(عج) باشد برسد.. انشالله.(نویسنده روح اله)

نظرات 1 + ارسال نظر
عارف چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 15:51 http://arefpeygami.blogfa.com/

درود بر شما و بر دیدگاه شما. اعیاد شعبانیه هم مبارک.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد