مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

تصاویر یک روز زندگی با جانباز هنرمند

تصاویر یک روز زندگی با جانباز هنرمند
تصویر بزرگ
حسین نوری که در سال ۵۱ دست و پایش در اثر شکنجه ساواک از کار افتاد، با شوق و توان گذشته، نقاشی را با دهان ادامه می‌دهد. این هنرمند که در سال 63 ازدواج کرده، به همسر خود نقاشی را آموزش داده است و نمایشگاه‌هایی نیز در چین و فرانسه برگزار کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی محرابی سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:16

دیگران این کار را کرده اند.
من یک بار به یک نویسنده ی خوبی گفتم که شما به یکی از این آسایشگاه های بنیاد شهید که مربوط به جانبازان است ،بروومثل پرستارها لباس سفید بپوش ودر آن آسایشگاه خدمت کن ،من برایت مجوز میگیرم .
برویک ماه در آنجابمان ،لگنش را خالی کن،غذادردهانش بگذار،ملافه اش را جمع کن وکلاً با رنج ها و کمبودهای او آشنا بشوو ببین جانباز یعنی چه . من و شماکه نمی دانیم جانباز کیست و چه کار می کند.ما جسم جانباز را می بینیم ،اما چه می دانیم که احساس جانباز چیست . گفتم شما برو با آن دید هنرمندانه ،جانباز را شناسایی کن ،بعد بیا یک رمان درباره واردات ذهنی جانباز بنویس ودر این رمان زخم های اورا شفابده و برآن مرهم بگذار ،کما اینکه دیگران این کار را کرده اند ،مثل آن کتابی که شوروی ها نوشتند. .
گزیده ای از دستنوشته های مقام معظم رهبری در کتاب (من و کتاب )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد