مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

تصاویر اردوی مناطق جنگی - دهلاویه

  تصاویر اردوی مناطق جنگی ـ منطقه عملیاتی دهلاویه -محل شهادت دکتر مصطفی چمران  

اردوی ویژه مقطع دبیرستان پایگاه امام خمینی (ره) مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام مورخ ۱۹/۱/۹۰

 

 ادامه تصاویر را در ادامه مطلب ببنید.

  

  

نظرات 5 + ارسال نظر
مهدی محرابی یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:39

سلام آقا محمودعزیز
باز هم گل کاشتی .امروز بادیدن این عکس ها رفتم به 25 سال پیش .یک لحظه خودم را در عکسها کنار شهرام و عزیز دیدم.این گردشها نعمت هستند بهترین لحظات عمریک فرد که میتواندسرمایه اش باشد و به آن افتخار کندوحضور در پایگاه حضرت امام خمینی ره مسجد حضرت ابوالفضل ع بهترین افتخار است.
یاعلی

سلام
آقای محرابی عزیز
بسیار خرسند هستم که این عکس ها رضایت بچه های قدیمی پایگاه علی الخصوص شما را جلب کرد . متاسفانه به دلیل کمی مشغله کاری و درس های دانشگاه چند وقته ـوقت نمی کنم درست سر وبلاگ کار بکنم ولی انشالله عکسهای بعدی هم در راه است ؛ عکس های فکه مقتل شهید آوینی و عکس های هویزه محل شهادت شهید علم الهدی . ... ان شالله اگر خدا توفیق بدهد.
التماس دعا...
از مطلب ارزشمند شما بیشتر استفاده بکنیم.

غلامرضانجفی سولاری یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:45 http://yarshida.blogfa.com

خوشا بحال عمو ...
انالله و انا الیه راجعون

با هم قرار فرار از خونه و حضور در عملیات رو گذاشتیم ! با هم به جبهه اعزام شدیم . اما او چون برادرانش در گردان سرافراز جعفرطیار اهواز بودند او هم به آن گردان رفت . و من با بچه های مسجدمان به گردان همیشه پیروز کربلای اهواز . اما در پلاژ هر روز همدیگر را می دیدیم بیشتر از ایامی که در شهر پسر عمو بودیم !

چهره معصومانه و اخلاق پاک و صمیمانه اش تازه توی جبهه ما رو پسر عموی واقعی کرده بود و مرتب باهم قرار میگذاشتیم و پیش هم بودیم . بعد از رزم و بعد از صبحگاه و ...

از روحیات خاص و تهذب و پاکیش بدرگاه قرب الهی غبطه می خوردم . اصلا تصور نمی کردم او اینقدر مقید به آداب خاص تقرب و تهذب باشد . واقعا مثل یک معصوم و بی گناه او را در جبهه یافتم . انگار در تمام عمر گناه نکرده بود .

نه اینکه او پسرعمویمن بود نه بخدا اینگونه بود . اصلا مبالغه نکردم .متاسفانه نتوانستم شب عملیات با او خداحافظی کنم چون گردان آنها زودتر حرکت کرده بود و شاید او هم وقتی برای خداحافظی پیدا نکرده بود نمیدانم .

شب و روز عملیات هم توفیق نداشتم او را در منطقه عملیاتی ببینم . در حین عقب نشینی سخت و جانکاه عملیات کربلای چهار که خیلی از گلهای ناب بسیجی به شرف زیارت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) نائل آمدند شهید نوجوان محمدرضا نجفی سولاری نیز به سوی وجه الله نظر کرد و رفت ...

من در عملیات مجروح و به بیمارستان ۱۷ شهریور مشهد اعزام شدم و حدود ۲۵ روز بستری بودم لذا کسی خبر شهادت او را بمن نداد . وقتی از بیمارستان مرخص و به اهواز آمدم تازه متوجه شهادت او شدم . عمو زن عمو و فرزندان به دیدنم آمدند سخت خجالت زده بودم بر روی دست عمو افتادم گفتم عمو شرمنده ام که من ماندم و محمدرضا رفت ...

بغض امانم نمیداد واقعا خجل بودم و سخت می گریستم . دلم از داغ دوستان شهید و شکست در عملیات بشدت می سوخت و بهانه ای برای گریه پیدا کرده بودم با مشکل آرامم کردند .

محمد اخوی اخیرا می گفت بعد از آنکه جنازه مطهر شهید محمدرضانجفی سولاری را از آب گرفتند با عمو و زن عمو به معراج شهدا رفته بودیم وقتی درب تابوت شهید را باز کردند این پدر و مادر داغدیده آنقدر بر دست و صورت فرزند خلفشان بوسه زده و گریه کردند که طاقتم طاق شد ...

اما امشب عمویم حاج صفرعلی نجفی سولاری پدر نورانی شهید محمدرضا نجفی سولاری میهمان فرزند سرافراز خود است . خوشا بحالش که زودتر از ما محمدرضای عزیز را در آغوش خود می فشرد ...



با دلی اندوهگین به روح مطهرشان فاتحه ای تقدیم کنیم ...

روحشان در جوار رحمت الهی شاد باد ... انشاالله

کاش وقـتی زندگی فرصت دهد گاهی از پروانه ها یادی کنیم
کاش بخشی از زمان خویش را وقـف قسمت کردن شادی کنیم
کاش دلتنگ شقایـق ها شویم به نگاه سرخ شان عـادت کنیم

سلام
روحش شاد باد
انشالله در جوار فرزندش مهمان آقا امام حسین (ع) باشد
التماس دعا...

شاهد شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 15:00 http://mkz61.parsiblog.com

سلام . زیارت قبول...
می گم این مسجد شما واحد خواهران نداره احیانن؟! خانمهای شهر ساخته بشن آقایون خود به خود ساخته می شن ها!

سلام
ممنونم
نمی دانم بگم خوشبختانه و یا ... واحد خواهران نداره
ممنونم از اینکه به ما سر زدید .التماس دعا...

مسجداباالفضل کوی صنایع اهواز شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:54 http://motahari258.blogfa.com

سلام رفیق خوبی؟
عکساجالب بودن،مارو هم توشون جابزن بافوتوشاپ

سلام
آقای علیمی عزیز
عکستان را بفرستید تا روی آن کار بکنیم.
خوشحالم که بعد از مدتها دوباره شروع به پست گذاشتن در وبلاگ همنام مسجد ابوالفضل (ع) شدید.
التماس دعا... مشتاق دیدار

کلان روستایی به نام اهواز شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:29 http://ahvaz90.blogfa.com

آزرده ترم گرچه کم آزارترم؛بی یارترم گرچه وفادارترم؛باهرکه وفا وصبرمن کردم بیش؛سبحان الله به چشم او خوارترم؛
¤ابوسعیدابوالخیر¤

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد