مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

نماز شب

بندﻩی من!  نماز شب بخوان و آن یازده رکعت است.


- خدایا!  خستـﻪام، نمـﻰتوانم نیمه شب یازده رکعت بخوانم!

- بندﻩی من!  دو رکعت نماز شفع و یک رکعت نماز وتر را بخوان.- خدایا!  خستـﻪام، برام مشکله نیمه شب بیدار شوم!

- بندﻩی من!  قبل از خواب این سه رکعت را بخوان.- خدایا!  سه رکعت زیاد است!
- بندﻩی من!  فقط یک رکعت نماز وتر را بخوان.
- خدایا!  امروز خیلی خستـﻪ شدﻩام، آیا راهی دیگر ندارد؟

- بندﻩی من!  قبل از خواب وضو بگیر و رو به آسمان کن و بگو یا الله.


- خدایا!   من در رخـتخواب هستم و اگر بلند شوم، خواب از سرم مـﻰپرد!


- بندﻩی من!  همان جا که دراز کشیدﻩای تیمم کن و بگو یا الله.
- خدایا! هوا سرد است و نمـﻰتوانم دستانم را از زیر پتو بیرون بیاورم!


- بندﻩی من! در دلت بگو یا الله، ما نماز شب برایت حساب مـﻰکنیم.
- ملائکـﻪی من!  ببینید من ایـﻦقدر ساده گرفتـﻪام، اما بندﻩی من جیفة باللیل است، و خوابیده است. چیزی به اذان صبح نمانده است، او را بیدار کنید، دلم برایش تنگ شده است، امشب با من حرف نزده است.
- خداوندا!   دو بار او را بیدار کردیم، اما باز هم خوابید.

- ملائکـﻪی من!   در گوشش بگویید پروردگارت، منتظر توست.


- پروردگارا!   باز هم بیدار نمـﻰشود!


- ای بنده!  بیدار شو، نماز صبحت قضا مـﻰشود.

 ملائکه ی من! آیا حق ندارم که با این بنده قهرکنم؟

خورشید از مشرق سر برمـﻰآورد. خداوند رویش را برمـﻰگرداند.
                     
اذان صبح را مـﻰگویند، هنگام طلوع آفتاب است.بنده اعتنایی نمـﻰکند و مـﻰخوابد !!!.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد