مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

یاد باد آن روزگاران یادباد

 

یاد باد آن روزگاران یاد باد  

یاد » جبهه ها «بخیر که دانشگاه خودسازى بود و کـنــکـورش صـداقـت و اخــلاص و مـتـون درســى آن را در کربلا با مرکب خون به چاپ «انتشارات شهادت » مى رساند .

یاد » موقعیت هایى «بخیر که کسى به فکر موقعیت نبود و قرارگاه هایى که دل را بى قرار مى کرد . یاد » سنگر «بخیر که به غار ثور مى ماند و » ایستگاه صلـواتى «که مـحل استـراحت ملائـک بود .مى روم تـا ببینم آنچه را تاکنون فقط شنیده ام .

دلش را در چفیه اى خونین خلاصه کرده «باکرى » است ، چفیه اى کـه از برادرى شهید برایش به یادگار «مهـدى باکرى » مانـده است . 

خداونـدا،سردار شهـید چـه رازى در درون داشت ، چـه جـوانمردى بـود کـه با گذشت سال ها از دوران دفاع مقدس هنوز قلب ها به عشق او مى تپد .

 هـنوز هـم مى تـوان آهنگ درد آلـود «دشت عـباس » نمازهاى شبانه را در این دشت شنید .هنوز مى توان از حافظه آرام این فضا صداى تپش » ایثار «و دلدادگى را شنید .شهیدان » باران رحمت «حق اند بر زمین .

 

 اگر شهیدان نبودند دریاى دلهامان کویر مى شد . شهیدان رفتند تا ما ماندن بیاموزیم و ما چه مى دانیم از » راهیان «خط ایثار و از چابک سواران عرصه پیکار، آنان که » میدان رزم «از نبرد جانانه شان به لرزه درآمده بــود .

آنـهــایـى کــه در بـزم خــون » حـنــا «بـســتـنــد و بـا فریادشان خط بطلان بر واژه شوم » ذلت «کشیدند .

 

 اى شــهــیـــدان هــشــت فــصــل شــهـــادت ، از شــمــا تقاضایى داریم به آبرویتان سوگند، نه نگویید، تقاضا داریـم مـا را شـفـاعـت کـنـیـد .اى شـهـیـدان بـا حـضـور آسمانى و عاشقانه شماست که از خاک خونین دشت گل مـى شکـفد و بـا تکـبیر سـلحـشورانـه شمـاست که سق سکـون و سکوت ترک برمى دارد و نور خـدا بر زمین تجلى مى گردد .

اینک مایـیم و تندیسى از پـیکارتان ، اینک مایـیم و حــمــاســـه اى ســتــرگ کــه شـــمــا بــرادران ســفـــر کــرده «ازدحام عشق » آفریده اید .اینک ماییم و دریایى که در بـوى بهـار گـرفتـه و لحـظه لحـظـه ظهـورى کـه مـردم را انتظار مى کشد .

نظرات 1 + ارسال نظر
دشت بزرگ دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 13:45

پشت پرده هتاکی به سردار علی فضلی
ظاهراً بهانه این جریان منحرف برای حمله به این چهره ماندگار و یادگار سال های دفاع مقدس، انتقاد وی از برخی حرکت های ناشایست و غیرقابل قبول بوده است که در برخی مراسم رسمی از جانب این جریان صورت گرفت و حاوی توهین هایی علیه برخی افراد بود و اطلاعات موجود نشان می دهد این جریان منحرف در سازماندهی آن دخیل بوده است
کیهان نوشت:

چند سایت زنجیره ای که اخبار و اطلاعات موثق از وابستگی آنها به یک جریان سیاسی منحرف وحاشیه ساز حکایت می کند، دور جدیدی از بی اخلاقی و هتاکی رسانه ای را آغاز کردند و این حرکت جدید و مشمئز کننده با حمله به یکی از چهره های مظلوم و خدوم کشور یعنی سردار علی فضلی کلید خورد.

این جریان سردار فضلی را متهم به «سرکوب مردم مستضعف» کرده است!

ظاهراً بهانه این جریان منحرف برای حمله به این چهره ماندگار و یادگار سال های دفاع مقدس، انتقاد وی از برخی حرکت های ناشایست و غیرقابل قبول بوده است که در برخی مراسم رسمی از جانب این جریان صورت گرفت و حاوی توهین هایی علیه برخی افراد بود و اطلاعات موجود نشان می دهد این جریان منحرف در سازماندهی آن دخیل بوده است. نکته مضحک ماجرا این است که این جریان انحرافی در حرکتی ناشیانه این سردار جانباز و سرباز حریم ولایت را به سکوت در برابر جریان فتنه متهم کرده است! در حالی که حاج علی فضلی یکی از مدافعین اصلی نظام جمهوری اسلامی در جریان اغتشاشات فتنه سبز بوده و حتی نام وی در لیست 80 نفره تحریم اتحادیه اروپا نیز (به دلیل ایستادگی و مقابله با فتنه سبز) گنجانده شده است.

مهم ترین نکته این موضوع، همزمانی این هتاکی با رهنمودهای اخلاقی- سیاسی اخیر مقام معظم رهبری است .

رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر خود با اعضای مجلس خبرگان نسبت به هتاکی ها و بداخلاقی های سیاسی در رسانه ها هشدار داده بودند. کیهان در آینده، بیشتر به این موضوع خواهد پرداخت که چرا جریان منحرف از چهره های طلایه دار دفاع مقدس و مردان بزرگی مانند حاج علی فضلی می هراسد. منبع: تابناک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد