مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مصر دیگر مزدور آمریکا نخواهد بود

هیئت امنای انقلاب مصر: مصر دیگر مزدور آمریکا نخواهد بود
تصویر بزرگ
یک عضو هیئت امنای انقلاب مصر با اشاره به اینکه همراهی با سیاست‌های آمریکا به نفع مصر نیست، تصریح کرد که مصر دیگر مزدور آمریکا نخواهد بود.

 به نقل از فارس، "صبحی صالح" در گفت‌وگو با شبکه العالم اظهار داشت: مصر کشوری تاریخی و دارای منافع ملی و راهبردی ویژه‌ای است که برخی از آنها با سیاست‌های آمریکا در تضاد است.

تصویر بزرگ 
وی تاکید کرد: آمریکا از دیدگاه رژیم اسرائیل به مصر می‌نگرد، امری که از نظر مردم مصر پذیرفتنی نیست.

عضو هیئت امنای انقلاب مصر با تاکید بر نگرانی مردم از نقش منفی آمریکا و سیاست‌های آن علیه قاهره گفت: منافع مصر دیگر در همراهی با سیاست‌های آمریکا نیست، زیرا قاهره هم اکنون دارای منافع راهبردی ویژه‌ای است که در تضاد با سیاست‌های واشنگتن است.

صالح تاکید کرد: آمریکا اگر در منطقه به دنبال دلال و مزدور می‌گردد، باید بداند که کشور مصر دیگر مزدور آمریکا نخواهد بود.

صالح تاکید کرد: دولت آمریکا اشغال فلسطین توسط رژیم صهیونیستی را کاملا تایید می‌کند و همواره از سرپیچی صهیونیست‌ها از قوانین بین‌المللی حمایت کرده است.

وی اظهار داشت: ملت‌ها و نظامهای مردمی منطقه دیگر در اولویت قرار گرفتن منافع رژیم اسرائیل در قبال زیر پا گذاشتن ملت‌های مسلمان را نمی‌پذیرند.

عضو هیئت امنای انقلاب مصر، نقش آمریکا در مصر را شک‌برانگیز خواند و گفت: مصری‌ها طی 30 سال گذشته با مشکلات بسیاری از سوی دولتهای مختلف آمریکا مواجه شده‌اند.

وی افزود: اگر آمریکا امنیت و حاکمیت ما را تهدید و اولویت‌های دیگری را به ما تحمیل کند و با مصر بعنوان یک کشور آزاد، مستقل، و پیشرو در منطقه تعامل نکند، این امر به ضرر روابط مصر و آمریکا خواهد بود.

نظرات 1 + ارسال نظر
seid پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 14:33 http://khakkhoran.blogsky

جدی میگی؟؟؟؟چه جالب! ما هم میگیم مرگ بر آمریکا
(ولی خودمونیما همین اینترنتی هم که داریم باهاش اینکارارو می کنیم از آمریکاستا!تازه همه سرورای توی ایرانم که آمریکاییه و ......)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد