مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

آیت‌الله بهجت اخبار یمن را بسیار مهم و تحول ساز می‌دانست

حجت‌الاسلام حاجتی:  

آیت‌الله بهجت اخبار یمن را بسیار مهم و تحول ساز می‌دانست  

حجت‌الاسلام حاجتی به بیان خاطره‌ای از حضرت آیت‌الله بهجت پرداخت و اظهار داشت: این مرجع تقلید اخبار یمن را بسیار مهم و تحول ساز می‌دانست.  

حجت الاسلام میر احمدرضا حاجتی، مدیر حوزه علمیه خوزستان، شب گذشته در دومین یادواره سردار شهید حاج علی هاشمی و 400 شهید حوزه 3 شهری اهواز، با بیان این که برگزاری این یادواره ها سبب زنده نگه داشتن یاد شهدا می شود، اظهار داشت: برگزاری این یادواره ها اطاعت محض از فرامین و پیروی از آرمان های امام خمینی(ره) است.

وی در ادامه سخنان خود اذعان داشت: عده ای از دوران انقلاب تا عصر حاضر خطاهای فراوانی را مرتکب شدند که این اشتباهات هیچ ارتباطی با آرمان های امام خمینی(ره) و شهدای بزرگ انقلاب و دفاع مقدس نداشت.

حجت الاسلام حاجتی در بخش دیگری از سخنان خود به مسایل مهم و تحول ساز عصر حاضر اشاره و تصریح کرد: بنا بر گفته امام خمینی(ره) مبنی بر این که «آثار خون شهیدان را در آیندگان جستجو کنید» دنیا در حال تحول عظیم و بزرگی به برکت خون شهیدان است.

مدیر حوزه علمیه خوزستان اضافه کرد: 10 سال پیش زمانی که در اینترنت کلید واژه امام را جستجو می کردید بیست هزار سایت ضد امام خمینی و آرمان های انقلاب اسلامی نمایان می شد تا جوانان و آینده سازان امروزی امام بزرگ و رهبر دینی خود را فراموش کنند و نسل جوان این جامعه توجهی به فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) نکند، اما خون شهیدان سدی محکم در برابر فتنه های آنان بود.

استاد حوزه علمیه اهواز در ادامه سخنان خود با اشاره به سخنان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر این که « ما انقلاب مان را به جهان صادر کردیم» ابراز داشت: در برهه کنونی سخنان امام خمینی(ره) نمایان شده است و مشاهده می شود که کشورهای مصر، تونس، بحرین و دیگر کشورهایی که حکومت های ظالم بر آنها حاکم هستند، مردم این کشورها با الگو برداری از انقلاب اسلامی ایران ارکان حکومتی کشور خود به لرزه درآوردند و در حال پیروزی و تحقق وعده الهی هستند.
واقعیت ها باید به خوبی برای جوانان تبیین شود تا قدرت تحلیل آنان بالا برود
حجت الاسلام حاجتی درخاطر نشان کرد: واقعیت ها باید به خوبی برای جوانان تبیین شوند تا قدرت درک و تحلیل آنان در برابر حوادث روز بیشتر و با دید بازتری به حوادث عصر حاضر بنگرند.

مدیر حوزه علمیه خوزستان با بیان این که فرا خواهد رسید که به خانواده های شهدا گقته می شود که آثار خون فرزندان شما چه شده است، اذعان داشت: انکار خون شهدا یکی از آروزهای دیرینه دشمنان اسلام و ایران اسلامی است که این آرزو را به گور خواهند برد.
پیروی از ولایت فقیه تضمین کننده سعادت انسان استوی اظهار داشت: پیروی از ولایت فقیه راهی نورانی و تضمین کننده انسان سعادت می باشد و برای نسل جوان موجبات سرافرازی و سربلندی را فراهم می سازد.استاد حوزه علمیه اهواز به تحولات شگرف منطقه خاورمیانه اشاره و تصریح کرد: مردم تونس در دو شهر بزرگ این کشور راهپیمایی و تظاهرات به پا کردند که شعار پر جمعیت این تظاهرات کنندگان خیبر خیبر یا یهود ، جیش محمد سوف یعود بوده است.

وی ادامه داد: در راهپیمایی روز جمعه مردم مسلمان مصر از زبان قریب به دو میلیون نفر در میدان التحریر قاهره ندای الله اکبر، کشور مصر را به لرزه درآورد و این نشان از بیداری و آگاهی ملت های مسلمان از حوادث روز است.
دشمنان نظام اسلامی به خوبی شخصیت امام خمینی(ره) را شناخته اند
امام جمعه موقت اهواز با بیان این که دشمنان نظام اسلامی به خوبی شخصیت امام خمینی(ره) را شناخته اند، اظهار داشت: در دو مستند پیشگویی های نستر آراموس و آرماگدون برای ما آشکار شد که غربی ها و آمریکایی ها به خوبی شخصیت واقعی امام(ره) را شناسایی کرده و متوجه شده اند که این مرد بزرگ تاریخ پیامی جهان شمول برای همه ملت ها دارد.

وی بیان داشت: در هفته ها و ماه های آینده، دنیا باید منتظر زلزله ای بزرگ و عظیم تر از چیزی که تصور می کرد باشد؛ بنابراین نیازی برای پیشگویی و عیب گویی نمی باشد، انسان اعتقاد به امام خمینی(ره) داشته باشد مسایل و اتفاقات روز دنیا را بهتر و جامع تر تحلیل می کند.

مدیر حوزه علمیه خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود به بیان خاطره ای از مرحوم حضرت آیت الله بهجت اشاره و خاطر نشان کرد: هنگام نماز صبح همراه با حضرت آیت الله بهجت به حرم حضرت معصومه(س) روانه شدیم، هنگامی که به صحن آیینه حرم مطهر رسیدیم بنده به ایشان گفتم: حضرت آقا در کشور یمن اتفاقاتی افتاده است ایشان عصای خود را به زمین کوبید و فرمودند«حوادث یمن را  پیگیری کنید، اخبار کشور یمن بسیار مهم و تحول ساز است».

وی با بیان این که چه کسی تصور می کرد در کشور لیبی 50 نفر به شهادت برسند، تأکید کرد: تحرکات اخیر در کشورهای مسلمان لیبی، مصر، تونس و بحرین از آثار خون شهیدان انقلاب اسلامی ایران است و کلام امام خمینی(ره) مبنی بر «آثار خون شهیدان را در آیندگان جستجو کنید» تحقق پیدا کرد.

استاد حوزه علمیه اهواز ادامه داد: مدیر شبکه الجزیره قطر اعلام کرد که تحولات آن قدر بالا گرفته که ما توان مخابره اخبار معمولی به مخاطبین سراسر جهان را نداریم.
قدرت نرم ایران قدرت برتر جهان
امام جمعه موقت اهواز با بیان این که مرکز تحقیقاتی کمپ هوس که متشکل از 17 تحلیل گر بزرگ دنیا است قدرت نرم ایران را قدرت برتر جهان تحلیل کردند، اذعان داشت: براساس تحقیقاتی که این مرکز در منطقه خاورمیانه انجام داده است در جنگ نرمی که بین ایران و آمریکا صورت خواهد گرفت ایران پیروز این جنگ خواهد بود.

وی اضافه کرد: قدرتی که ایران را پیروز می کند شهدا، دوست داران شهدا و یاوران خمینی بت شکن هستند که برگ برنده در این برهه از زمان را در دست مردم ایران گذاشته اند.
به برکت خون شهیدان دنیا دست خوش تحولات بزرگ است
حجت الاسلام حاجتی در پایان سخنان خود با بیان این که دنیا به برکت خون شهیدان دست خوش تحولات بزرگ و حادثه ساز است، تصریح کرد: کسی تصور نمی کرد رجب طیب اردوغان، نخست وزیر ترکیه در جمع پرشور عزادران حسینی در روز عاشورا بگوید «امام حسین(ع) الگوی ظلم ستیزی ما است همه این تحولات قرن بیست و یکم به برکت آثار خون شهیدان انقلاب اسلامی ایران است»./

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 17:58 http://hyatmohebban313.blogfa.com/

با سلام واحترام

جناب حجت السلام والمسلمین حاج آقا حاجتی

چهار سال پیش که ما کلیپ منتظران ظهور را در سطح استان با هزینه خودمان توزیع کردیم ویک قسمت آن با صدای مستقیم خودتان بود ,تقریبا" همین مطالب را گفتید , بعدا ان را در وبلاکتان بشدت تکذیب کردید....!

نوای حاج غلامعلی امینیان چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:33 http://www.qatlegah.blogfa.com

سلام با نوای حاج غلامعلی امینیان بروزیم[گل]

محمد ابراهیم همت پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 16:14

سلام:
لطفا اخبار حجت الاسلام و المسلمین حاجتی را بیشتر کار کنید.
همت.

محمد حسین عبیداوی چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 21:47

با سلام خدمت بسیجی عزیز برادر حبیبی
از وبلاگ بسیار با ارزش شما کمال سپاسگزاری را دارم من کلیه مطالبی را که نوشته بودید با دقت خواندم هرچی تعریف بکنم کم کردم. از دیدن چنین وبلاگی که دارای نوآوری و خلاقیتهای شگرفی به راستی شگفت زده شدم و انشاالله در این کار موفق باشید و امیدوارم که شاهد موفقییتهای شما در همه زمینه ها باشم.
التماس دعا
التماس دعا التماس دعا
التماس دعا التماس دعا التماس دعا
با نهایت تشکر ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد