مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

رهبر انقلاب در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش

رهبر انقلاب در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش
تصویر بزرگرهبر معظم انقلاب اسلامی مهمترین ویژگی‌ انقلاب بعد از 32 سال را ایستادگی و استقامت ملت ایران بر اصول و ارزش‌ها دانستند و افزودند: ایستادن بر سر اصول برای یک ملت افتخار است

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب صبح امروز سه شنبه در دیدار جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش و قرارگاه پدافند هوایی که به مناسبت سالروز بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی ارتش با امام خمینی(ره) در 19 بهمن ماه 57 برگزار شد، این حرکت ماندگار و شجاعانه را زمینه ساز 2 رویداد مهم دانستند و افزودند: معرفی یک هویت جدید از ارتش و هویت سازی برای ارتش جمهوری اسلامی یکی از نتایج اقدام همافران نیروی هوایی در 19 بهمن 57 بود.
 

ایشان جریان سازی را دومین نتیجه این حرکت تاریخی برشمردند و خاطرنشان کرد: بدون تردید اتفاقی که در 19 بهمن 57 و در مقابل امام (ره) روی داد روحیه و تحرک جدیدی را در ملت ایران به وجود آورد و در وقوع حادثه 22 بهمن 57 تاثیر زیادی داشت.

فرمانده معظم کل قوا حرکت همافران نیروی هوایی ارتش در 19 بهمن 57 را زمینه ساز نجات کشور خواندند و افزودند: کشور بزرگ ایران با آن سابقه فرهنگی و تاریخی و ظرفیت‌های فراوان قبل از انقلاب اسلامی اسیر قدرت‌های زورگو و تحقیر شده بود. اما حرکت مردم در 22 بهمن و پیروزی انقلاب این کابوس را شکست.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مهمترین ویژگی‌ انقلاب بعد از 32 سال را ایستادگی و استقامت ملت ایران بر اصول و ارزش‌ها دانستند و افزودند: ایستادن بر سر اصول برای یک ملت و مجموعه افتخار است؛ اصول چیزهایی است که باید بر سر آن ایستاد، ارزش‌ها را بایستی نگاه‌بانی کرد، پاسداری کرد، مهمترین ارزشی هم که برای ملت ما وجود داشت و امروز هم وجود دارد و تا آخر هم خواهد بود عبارت است از اسلام؛ استقلال در اسلام است. آزادی در اسلام است، پیشرفت مادی در اسلام است، وحدت ملی در اسلام است، شکوفایی استعدادها در اسلام است و همه اینها در اسلام مندرج است. علت اینکه امام (ره) تکیه کردند و کلمه جمهوری اسلامی همین است.

ایشان خاطرنشان کردند: جمهوری به معنای اتکا به مردم است و حاکمیت اسلام بدون ایمان عمومی امکان پذیر نیست بنابراین جمهوری اسلامی اصلی ترین پایه و اساس در انقلاب است که باید آن را حفظ کرد.

فرمانده کل قوا دستیابی به موفقیت‌ها در عرصه‌های مختلف را نزدیک شدن به معنای واقعی و پر مغز جمهوری اسلامی دانستند و تاکید کردند: رسیدن به جمهوری اسلامی و نظام اسلامی واقعی و مطلوب نیازمند همت مضاعف و کار مضاعف است و با توجه به نامگذاری امثال تاثیر همت مضاعف در کارها و اقدامات مسئولان مشهود است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه تحقق نظام جمهوری اسلامی پیشرفته در عرصه‌های مادی و معنوی زمینه ساز الگو شدن ملت ایران است افزودند: ملت ایران در 32 سال گذشته با استقامت و ایستادگی خود در اسلام و نظام اسلامی و با پیشرفت‌های چشمگیری که در این چارچوب به دست آورده الگوی ملت‌ها شده است.

حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به حرکات عظیم ملت‌ها در برخی کشورها خاطرنشان کردند: این حرک‌ها دفعی و ناگهانی به وجود نمی‌آیند بلکه نتیجه تراکم خواست ها و معرفت‌ها در طول زمان است که اکنون بروز کرده و ایستادگی ملت ایران قطعا در بروز این حرکت‌ها نقش عمده داشته است.

"امروز خاورمیانه بیدار شده است، دنیا اسلام بیدار شده است سال‌های سلطه قدرتمنداران دور از این منطقه که به خاطر وجود منابع عظیم منطقه هجوم آوردند. دوران استعمار و استعمار نو و استعمار بالاتر از نو را تجربه کردند، دوران سلطه اینها در حال پایان است. این یک واقعیتی است. ملت‌های منطقه می‌بییند افول تدریجی قدرت‌ها را و در این زمینه پیشرو، ایران اسلامی است. ایران است با پشتوانه عقبه عظیم فرهنگی و امکاناتی که در این کشور است ایران است و متکی بر اسلام که اسلام آمیخته است با جان و روح فکر این ملت و این مجموعه. بایستی اینها را نگاه داشت خیلی با ارزش است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد