مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

اگـر در کوفـه بودیـم . . .!

اگر در کوفه بودیم.  

هر سال اوایل ماه محرم که می شود این سؤال ذهنم را مثل خوره می خورد که
" اگر الان سال 61 هجری بود و من یکی از مردم کوفه یا اطرافش بودم کدام را انتخاب می کردم؟ شیفته تبلیغات و عوام فریبی بنی امیه می شدم یا جانم را فدای آرمانم می کردم و در مقابل ظلم بنی امیه قیام می کردم؟؟؟

زر و زور پسر مرجانه مرا هم اسیر خود می کرد تا باقی عمر را در آسایش سپری کنم یا قید سر و همسر و خانواده را یکجا میزدم و راهی کربلا می شدم تا در رکاب بهترین خلق خدا بر روی زمین در راه حقانیت و عدالت بجنگم تا کشته شوم؟؟؟ "

باور کنید انتخاب آسانی نیست و نخواهد بود وقتی که ظاهر دین در هر دو طرف ماجرا رعایت می شود و هر دو طرف دم از نجات دین خدا میزنند و در هر دو سپاه نماز جماعت بر قرار میشود و بی جهت نبوده که امام زین العابدین(ع) مفرمایند: هیچ روزی مثل روز حسین(ع) نبود که در آن سی هزار تن از مسلمین به قصد قربت الی الله شمشیر بر روی پسر رسول خدا کشیدند و به نیت اجر و ثواب خون خدا را بر زمین کربلا ریختند.

خدایا اگر در کوفه بودیم چه می کردیم؟ و امروز حسین زمانمان را چطور بشناسیم؟ نکند ما هم حسین زمانمان را تنها بگذاریم! خدا نکند بمیریم و امام زمانمان را نشناخته باشیم که در آن صورت به مرگ جاهلیت مرده ایم! 

خداوندا به حرمت ماه حسین و به برکت عشق حسین ما را از چراغ هدایت حسین بی بهره مگذار و از کشتی نجات ابا عبد الله پیاده مکن!

                                                                                             آمین ...                "اللهم عجل فی فرج مولانا صاحب الزمان

نظرات 2 + ارسال نظر
محمود حبیبی نژاد یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:46

سلام آقای محرابی عزیز ممنوم از لطف و بزرگواری شما
امشب که به یاد آقا حضرت ابوالفضل (ع) است . و امشب به یاد سه شهید - شهید اسفندیار کیانپور - شهید حاج عبدالحسین آقایی - شهید غلامرض غلاملی پور است ان شالله حضور داشته باشید و ما از فیوضات شما استفاده کنیم . بچه های قدیمی همه تشریف میآورند . التماس دعا... منتظر حضور شما هستیم.

محرابی یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:30

السلام علیک یااباعبدالله الحسین ع
آقا محمود عزیز سلام و خسته نباشی . خداوند شماوتمامی بچه های پایگاه امام خمینی - مسجد ابوالفضل ع را حفظ کند و از شر منافقان وافراد دوروغگوی محافظت نماید.
خیلی سعادت میخواهد دراین شبها در مسجد شهدا بودن - مسجد ابوالفضل ع . سعادت میخواهد قدمی بسوی مسد رفتن وشرکت در مراسم های این شبهای عزیز خداکند که اندک سعادتی هم نصیب ما شود بلکه بتوانیم ما هم شذکت نماییم البته اگر سعادت داشته باشیم . فعلاْ التماس دعا .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد