مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

حق همسایگی شهدا

حق همسایگی شهدا

سراسیمه وارد شد، گریه میکرد و میگفت من از چه کسی باید عذرخواهی کنم؟ به چه کسی باید بگم منو ببخشه؟

میگفت: من مخالف تدفین شهدای گمنام در این محل بودم و اعتقاد داشتم با آمدن این شهدا به نزدیکی منزل ما، اینجا قبرستان میشود و قیمت خانه های ما پایین می آید....

پسر 12 ساله من مبتلا به بیماری شدید پادرد بود،به نحوی که قادر به راه رفتن نبود.

 دیشب در رؤیای صادقانه شخصی را دیدم که به من گفت: اگر چه شما نمیخواستی ما همسایه شما شویم،اما حالا که همسایه شدیم حق همسایگی را بجا می آوریم .

برای شفای پسرت رو به قبله  بایست و سه مرتبه بگو الحمدالله.... با گریه از خواب پریدم ،ذکر را گفتم،پسرم شفا گرفت،حالا آمده ام عذر خواهی کنم.

نظرات 3 + ارسال نظر
عباس قلی دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:26

قیامت بی حسین غوغا ندارد”شفاعت بی حسین معنا ندارد”حسینی باش که در محشر نگویند”چرا پرونده ات امضاء ندارد
——————————–
اس ام اس ماه محرم
آبروی حسین به کهکشان می ارزد ، یک موی حسین بر دو جهان می ارزد ، گفتم که بگو بهشت را قیمت چیست ، گفتا که حسین بیش از آن می ارزد
التماس دعا آقا محمود تو بهشت یه یادی هنم از ما بکن

مهدی عزبزی شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:29 http://manshm.persianblog.ir

سلام علیکم جناب حبیبی نژاد عزیز.
ای کاش منبع این ماجرا را مینوشتی. البته بصورت کلی خیلی باید مراقب این گونه مسائل بود مبادا کسی بخواهد خدای نکرده سوء استفاده کند. ولی بصورت کلی و برای خود شخص خواب بیننده مطلب میتواند موثر باشد.
پاینده باشید.

غلامرضا نجفی جمعه 12 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 00:56

محمود جان سلام

ممنون که آمدی
خیلی زیبا بود

امام عزیز فرمودند این تربت پاک شهیدان ... دارالشفاست

قربونش برم که همه چیز مان مدیون آن انسانهای پاک است

دورشون بگردم که با مظلومیت ها و اهدای جانشان از اباعبدالله

همه چیز گرفتند

آبرومندان نزد حضرت علی اکبرند

التماس دعا

محرم هم چشم هستیم اگر ما را بطلبند و بخواهند

...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد