مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

شهید رضا نیک فرجام

شهید رضا نیک فرجام  
وقتی رضا را داخل قبر گذاشتیم.

درحالی که گریه می کردیم ، صورت اورا بوسیدم.

بعدازچندوقت که خواب رضا را دیدم.روی گونه اش چیزی مثل ستاره می درخشید.

ازاوپرسیدم که این چیه روی صورت توکه اینقدرنور داره؟؟

رضا گفت:وقتی شما مرا داخل قبر گذاشتی  

و صورتم را بوسیدی ،

یک قطره اشک از چشمت روی صورتم افتاد.

این همان قطره اشک است که می درخشد.

به نقل از پدر شهید   

 

 نوشته شده توسط برادربسیجی غلامرضا نجفی                      

نظرات 5 + ارسال نظر
یا فاطمه الزهرا یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 15:32

سریع بفرستید !!!!!

چشم ارسال شد دوست عزیز

یا فاطمه الزهرا یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 15:31

با سلام
پس چرا نفرستادی !!!!!!!!!!!!!! چند روز منتظر بمونم !!!!
من به شهید رضا نیک فرجام علاقه ی زیادی دارم
بی زحمت اگه لطف کنید هرچه خاطره وعکس از ایشون دارید برام بفرستید به ایمیلم .
دست شما درد نکنه فقط سریع بفرستید که دوست دارم با این شهید سریع آشنا بشم.
Email : Kamrava@mailfa.org
باتشکر

سلام دوست عزیز:]
مطلبی که درخواست کردید بود در مورد شهید رضا نیک فرجام همان روز بلافاصله که مطلب شما را خواندم ؛ به ایمیل شما ارسال کردم. [:S003

یا فاطمه الزهرا جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 14:51

با سلام
من به شهید رضا نیک فرجام علاقه ی زیادی دارم
بی زحمت اگه لطف کنید هرچه خاطره وعکس از ایشون دارید برام بفرستید به ایمیلم .
دست شما درد نکنه فقط سریع بفرستید که دوست دارم با این شهید سریع آشنا بشم.
Email : Kamrava@mailfa.org
باتشکر

مجید باوی پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 14:13

سلام آقای حبیبی امیدوارم که حالت خوب باشه
مطلبی که گذاشتید مثل همیشه خوب وعالیه
با تشکر

سلام آقای باوی
متشکرم از لطف شما ...
ممنونم که به وبلاگ و مطالب سر زدید . التماس دعا ...

عباس دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:06

سلام خانواده شهدا چشم وچراغ این ملت هستند خداوند ان شالله آنها را حفظ کند مطلب خیلی جالبی بود . التماس دعا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد