مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

چند جمله از بین پیام صدها هزار شهید :

شهدا و ولایت
شهید مظلوم دکتر بهشتی:
آنهایی که ولایت فقیه را قبول ندارند در هر مقامی که باشند سرنگون خواهند شد .

سردار شهید مهدی زین الدین :
در زمان غیبت امام زمان "عج " چشم و گوشتان به ولی فقیه باشد تا ببینید از آن کانون فرماندهی چه دستوری صادر می شود

 چند جمله از بین پیام صد ها هزار شهید :
 
شهدا و ولایت 

شهید مظلوم دکتر بهشتی:
آنهایی که ولایت فقیه را قبول ندارند در هر مقامی که باشند سرنگون خواهند شد .

سردار شهید مهدی زین الدین :
در زمان غیبت امام زمان "عج " چشم و گوشتان به ولی فقیه باشد تا ببینید از آن کانون فرماندهی چه دستوری صادر می شود
.
شهید محمد حسین آینده :
برادران و خواهرانم و تمامی دوستانم ، از شما خواهش میکنم پشت به رهبرنکنید و حامی ولایت فقیه باشید ؛ شما می توانید در هر سنگری که هستید ، ازآن سنگر به خوبی دفاع کنید .
شهید مهدی حصیریان :
هر نعمتی شکری دارد و شکر نعمت اسلام عزیز به فرموده اماممان ، وفادارماندن به آن و وفاداری به رهبری و مقام شامخ ولایت فقیه و اولی الامر می باشد .
شهید حسین تقی پور :
شما باید حامی ولایت فقیه و امام باشید و رهبر را همچون نگین انگشتری در میان خود بگیرید .

شهید محسن اسحاقی:
برادران!تا آخرین قطره خون، با دشمنان اسلام بجنگید. نگذارید که برادرانتان در لبنان و فلسطین زیر شکنجه و سلاح‏های کشنده آمریکا، اسرائیل و دیگر ابر قدرت‏ها قرار بگیرند. برادران! نگذارید دشمنان در بین شما تفرقه ایجاد کنند، همیشه متحد باشید.

شهید باکری:
عزیزانم‌! اگر شبانه‌روز شکرگزار خدا باشیم که نعمت اسلام و امام را به ما عنایت فرموده‌، باز هم کم است‌. آگاه باشیم که صدق نیت و خلوص درعمل‌، تنها چاره‌ساز ماست‌. ...‌بدانید اسلام تنها راه نجات و سعادت ماست‌.
همیشه به یاد خدا باشید و فرامین خدا را عمل کنید‌. پشتیبان و از ته قلب مقلد امام باشید‌. اهمیت زیاد به دعاها و مجالس یاد اباعبدالله (ع‌) و شهدا بدهید که راه سعادت و توشه آخرت است‌. همواره تربیت حسینی و زینبی بیابید و رسالت آنها را رسالت خود بدانید‌. و فرزندان خود را نیز همانگونه تربیت کنید که سربازانی با ایمان و عاشق شهادت و علمدارانی صالح و وارث حضرت ابوالفضل (ع‌) برای اسلام بار بیایند‌.
شهید مهدی آقاجانی:ای مردم! پشتیبان امام و انقلاب باشید،که این انقلاب به همت خون هزاران شهید به این جا رسیده است. بدانید، که اگر صحنه را ترک نمایید، دشمنان درکمین‏گاه ایستاده­­­­­­­­‏‏­­‏ا‏‏‏ند و آماده‏اند تا از کوچک‏ترین لغزش شما استفاده کنند و ضربه محکمی بر پیکر انقلاب وارد کنند.
شهید حسن ابوالقاسمی:
هوشیار باشید، همان طور که امام عزیزمان فرموده­اند: «خطر برای اسلام بیشتر از داخل است، تا خارج» پس مواظب باشید. اگر در صحنه باشید، و وحدت کلمه شعار شما باشد، خطر شما را تهدید نخواهد کرد.
شهید موسی اخروی:
بدانید! این دنیا جای مؤمن نیست. این دنیا قفس مؤمن و بهشت کافر می‏باشد.مؤمن در این دنیا باید سختی بکشد. باید خودمان را برای سرای همیشگی آماده کنیم.  هر کس در این دنیا اعمال شایسته داشته باشد و پیرو ولایت فقیه باشد، پیروز است. باید حسین‏گونه جان را فدا کنیم و یا زینب‏گونه پیام شهیدان و حسینیان را به گوش عالم برسانیم.
شهید محمد ایمانی فردویی:
ولایت فقیه تداوم بخش راه انبیا است و علم رسالت، بر دوش فقیه و مجتهدی عالم و آگاه است که یک رابطه طولی تا خداوند دارد. ولایت فقیه، نماینده امام زمان(عج) و امام زمان(عج)، تداوم بخش ولایت سرخ علوی و علی(ع)،جانشین پیامبر(ص) و پیامبر(ص)، رسول خداست. انحراف از این خط و پیروی نکردن از آن عقوبت سختی را به بار می‏آورد که موجب انحطاط و سقوط یک انسان می‏شود . تقوا را پیشه خود کنید که خود را اگر در آتش اندازید، برایتان سرد خواهد شد. با انفاق در راه خدا، مسیرتان را صراط مستقیم قرار دهید.
شهید بهرام اسماعیلی:
هرگز از خط اصیل ولایت فقیه تخلف نکنید. تخلف از خط اصیل ولایت فقیه یعنی پایمال کردن خون شهیدان اسلام و بالاتر از این، تخلف از صراط مستقیم و قانون الهی است.
شهید محمد مهدی انصاری:به فکر خانواده‏های شهدا و ولایت فقیه باشید.
شهید مهدی امینی:ای ملت اسلام! پشتیبان ولایت فقیه باشید تا این حکومت که زمینه ساز حکومت حضرت حجت(عج) است زنده و جاوید بماند.
شهید سید عبدالله برقعی:به منافقین ثابت کنیم تا یک فرد از ما باقی است نخواهد گذاشت مزدورها و نوکرهای اجنبی و یزیدها و فرعون‏ها زمان یک قدم به اسلام عزیز و قرآن کوچک‏ترین لطمه‏ای وارد کنند.
شهید ولی بیات:مرگ بر آمریکا یادتان نرود.
*شهید غلامرضا بی­پناه­یزدی:
دست از اصل امامت و رهبری و ولایت فقیه بر ندارید. زیرا رهبری و امامت استکه ما را از ظلم و ستم نجات داده و همواره از انحراف مردم جلوگیری می‏نماید.
شهید مهدی جودکی:
شما را به خدا قسم می‏دهم هیچگاه دست از پشتیبانی ولایت فقیه و روحانیت مبارز بر ندارید که این چراغ راه و هادی به صراط مستقیم الهی است.
اینها قطره ای بود از دریای اعتقادات شهدای عزیز
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد