مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

شهادت امام محمد باقر (ع) تسلیت باد

نظرات 1 + ارسال نظر
غفاری سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 16:45 http://ORUJ.IR/

سلام برادر
خوبی
مشتاق دیدار
در واتساپ بم پیامی بده
09165821461
ما رو در جریان به روز رسانی وبلاگت بگذار

سلام برادر گرامی جناب آقای غفاری عزیز در خدمت شما هستم. بنده هم مشتاق دیدار شما بزرگوار هستم . هرروز از سایت عروج بازدید دارم و از مطالب شما استفاده می کنم. التماس دعا...
اگر امری بود می توانید با شماره تماسی که برایتان ارسال کردم تماس بگیرید. و یا از طریق برادر حسین بیات می توانیم باهمدیگر هماهنگ شویم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد