مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

پیکر مطهر 70 شهید دوران دفاع مقدس از مرز شلمچه وارد ایران شد


http://www.rasanews.ir/Images/News/Larg_Pic/25-5-1392/IMAGE635122413603906250.jpgپیکر مطهر 70 شهید دوران دفاع مقدس از مرز شلمچه وارد ایران شد  مراسم استقبال از پیکر 70 شهید گلگون کفن دفاع مقدس، صبح امروز در شلمچه برگزار شد.

آیین ورود پیکر پاک 70 شهید گلگون کفن دوران دفاع مقدس، صبح روز یکشنبه، با حضور مقامات لشکری و کشوری ایران و عراق از مرز شلمچه برگزار شد.

 

بنا بر این گزارش مرز شلمچه با حضور اقشار گوناگون مردمی ولایتمدار خوزستان حال و هوایی کربلایی به خود گرفته و با انجام مراسم تبادل شهدا نیز رنگ و بویی ویژه به یاد روزهای دوران دفاع مقدس و خاطرات هشت ساله جنگ تحمیلی پیدا کرده بود.

 

بر اساس این گزارش، پیکر 70 شهید تازه تفحص شده از عملیات‌های خیبر، بدر، والفجر 8  و تک دشمن در مناطق فاو و جزایر مجنون است که متعلق به یگان‌های 27 حضرت رسول(ص)، 14 امام حسین(ع)، 33 المهدی(عج)، 41 ثارالله، 8 نجف، 25 کربلا، 5 نصر و 12 قائم(عج) هستند.

 

محمد باقرزاده، مسؤول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در این آیین به خبرنگاران گفت: پیکر این شهدا برای تفحص و شناسی دقیق به تهران منتقل، و مراسم تشییع آن ها در ماه محرم صورت خواهد گرفت.

 

گفتنی است، مراسم تشیع پیکر پاک این شهدا در ماه محرم امسال برگزار خواهد شد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد