مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

وصیت نامه شهید مقداد جوانمرزاده

بسم رب الشهدا و الصدقین 

وصیت نامه شهید مقداد  جوانمرزاده 

پدر ومادر عزیزم همه ما امانتهای خداوند هستیم و شما امانت خود را خوب تحویل داده اید و خشنود باشید که قربانی خود را برای اسلام انشاءالله داده اید 

اگر کاری کرده ام با خجالت و شرمندگی طلب عفو را از شما دارم و از شما می خواهم که اگرکسی حقی بر گردن من دارد من را بخشید .                                               

اگر توانستید بر مزار بیاید و فاتحه ای برایم بخوانید و قرآنی برایم تلاوت کنید راهم را ادامه دهید.و با خون خود درخت اسلام و انقلاب را آبیاری کنید.

 

(بسم رب الشهداء)  

وصیت نامه شهید مقداد  جوانمرزاده 

اگر کاری کرده ام با خجالت و شرمندگی طلب عفو را از شما دارم و از شما می خواهم که اگرکسی حقی بر گردن من دارد من راببخشد .

پدر و مادر عزیزم صبر را پیشه کنید که خدا صابران را دوست می دارد  و از زحمتهای شما نسبت به تربیتم بی نهایت سپاسگزارم و ازاینکه نتوانستم ذره ای از زحمات شما را جبران کنم و یا مرا برای کاری خواستید و سهل انگاری کردم و انجام ندادم واقعاً شرمنده ام و من حق فرزندی را نسبت به شما اداء نکردم ولی با این حال دوست دارم که از من خشنود و راضی باشید، اگر در خانه اخلاق خوبی نداشتم و شما را ناراحت کردم مرا ببخشید.

همه ما امانتهای خداوند هستیم و شما  امانت خود را خوب تحویل داده اید و خشنود باشید که قربانی   خود را برای اسلام انشاءالله داده اید . مبادا گوش به سخنان منافقین کوردل دهید که  از ناراحتی  تان سود جسته  و افکار ضد اسلام را به شما تلقین کنند. دعا برای طول عمر رهبر عظیم الشأن  یادتان نرود 10 سال شش ماه نماز قضا دارم که یا برایم اجیر بگیرند و یا دوستان و آشنایان برایم بخوانند و یکسال روز ه  قضا هم دارم  .5900 تومان که در بانک دارم 1000 تومان آن را به حساب 110 امام بریزید 900 تومان دیگر را برای ساخت مصلی جمعه اهواز  بدهید و حقوق این چند هفته  جبهه ام را به صندوق کمک به جبهه ها بدهید و مابقی را دراختیار شما  می کذارم احیاناً اگر کتابی و یا وسیله ای در نزد من داشتید بخانواده ام بگوئید تا آنرا به شما بدهند تا چیزی گردنم نماند .

اگر توانستید بر مزار بیاید و فاتحه ای برایم بخوانید و قرآنی برایم تلاوت کنید راهم را ادامه دهید.و با خون خود درخت اسلام و انقلاب را آبیاری کنید.

 خدایا خدایا تا انقلاب مهدی (عج) خمینی (ره) را نگهدار

مقداد جوانمردزاده ساعت 11 شب

2/10/65 آبادان  عملیات کربلای 4


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد