مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

وصیت نامه بسیجی شهید غلامعلی دهقان

وصیت نامه

بسیجی شهید غلامعلی دهقان 

و اینک درکربلای دیگر،درزمانی دیگر ،با امام خود همچون حسین(ع)می ایستیم دین خودرابه اسلام ادامی کنیم و از ایمانمان و دینمان دفاع می کنیم. 

فرصت رااز دست ندهیدنماز رابه وقت بخوانید زیرا نماز به وقت است که انسان را به سعادت می رساند .مواظب دهانهایتان باشید . غیبت افراد را به خاطر سرگرمی نکنید . بعد از نمازهایتان دعا به جان امام را فراموش نکنید.

وصیت نامه

بسیجی شهید غلامعلی دهقان

و اینک در کربلای دیگر ، در زمانی دیگر ، با امام خود همچون حسین(ع)  می ایستیم دین خود را به اسلام ادا می کنیم و از ایمانمان و دینمان دفاع می کنیم .

می دانید که امام این رهبر بزرگ، مرد تاریخ، این برهه از زمان را بر ما تکلیف کرده و این موقعیت حساس که  جهان در مقابل کشور  ما  ایستاده   و آخرین  توطئه هایشان  را، کشور ما برملا  کرده است واین شکی نیست که چون ما اسلام را داریم  نمی توانند با ما مقاومت کنند و هیچ کسی نمی تواند با این انقلاب باشد مگر ایمان داشته و در کلیه سختی ها شکست نخورد و این را اطمینان  داشته  باشید  افرادی را که اینک به انقلاب اهمیت نمی دهند با توطئه های آمریکا شریک هستند و باید جوابگوی خدا باشند . من دراین دنیا قلبم تاریک بود، هوای نفسم را کنترل نکردم وهمیشه اسیر نفسم بودم ولی در اوایل جنگ  در موقعی که  پا در بسیج نهادم این مدرسه عشق، عشق به لقا الله خود را یافتم که چه کسی هستم و آن یک بنده عقب مانده ، احساس کردم جهالت سر تا پا مرا گرفته، جهالتی که اگر اسیرانسان شود ممکن است به خسر الدنیا و الاخره کشانیده شود و انسان بدبخت  می شود.  

یاران همه رفته   و ما ماندیم . همه   بدانید  ما  در این  دنیا  شعور  نداریم  که  شهادت  را درک کنیم . بخدا دنیا ارزشی ندارد  و اگر حال پشیمان نشوید  آخر عمر فایده ای ندارد.

بخدا  در ا ین دنیا در ک نمی کنید. فرصت را غنیمت بشمارید . ما  که فرصت را از دست دادیم . دست از مادیات بردارید. بخاطر گرانی به دولت  ناسزا  نگوئید بخدا دولت  ما انقلابی ترین  دو لتهای  کل جهان است و کل جهان با آن دشمن  هستند   و قدر این رهبر ما را بدانید هرکس به امام بدبین است حق ندارد که در تشیع جنازه  من شرکت کند  مجدداً تکرار می کنم بخود بیایید . فرصت را از دست ندهید نماز را به وقت بخوانید زیرا نماز به وقت است که انسان را به سعادت می رساند . مواظب دهانهایتان باشید . غیبت افراد را به خاطر سرگرمی نکنید . بعد از نمازهایتان دعا به جان امام را فراموش نکنید . به دوستانم  توصیه می کنم که همیشه به اطاعت از فرامین اما م گوش دهید و دیگران را تشویق همین تکلیف الهی بکنید.  واین را بدانید که انقلاب  به   پیش نمی رود مگر با خونبهای  یک یک  ما  این  را هم  بدانید جای همه  ما در موعودگاه  معاد روز قیامت است  وسعادت است و سعادت نمی رسید مگر با شهادت  در راه خدا و اگر حق الناس به گردن پیدا کردید  به آن  توفیق  واقعی  که  شهادت  واقعی   باشد  نمی رسید  و هرکس به دولت و جنگ شک دارد به اشتباه  است  اگر می خواهد ببیند  که انقلاب منحرف شده یا نه همین بس که دارای یک رهبر ثابت و مورد اطمینان کل ملتهای تحت ستم هستید.

والسلام                                                

  غلامعلی دهقانی فرزند محمد علی  

عملیات کربلای 4 گردان جعفر طیار  4/10/1365 

امورشهدای واحدفرهنگی پایگاه امام خمینی  (ره) مسجد حضرت ابوالفضل (ع )

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد