مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

انتشار خبر درگذشت هاشمی رفسنجانی

سایت مجلس خبرگان هک شد 

انتشار خبر درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی

به گزارش فرهنگ نیوز، سایت رسمی دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری هک شد. هک کنندگان این سایت خبر دروغ درگذشت هاشمی رفسنجانی را منتشر کرده بودند که به سرعت از سوی محسن هاشمی فرزند ارشد رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تکذیب شد.
هاشمی رفسنجانی فرزند آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی در گفت‌وگو با فارس، تأکید کرد که آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در صحت و سلامت کامل به سر می‌برند.



محسن هاشمی رفسنجانی فرزند آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی در گفت‌وگو با فارس، تأکید کرد که آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در صحت و سلامت کامل به سر می‌برند.

آیت‌الله قریشی نماینده مجلس خبرگان رهبری نیز تأکید کرد: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی صبح در کمال صحت و سلامت در مجلس خبرگان رهبری حضور داشته است.

همچنین محمد هاشمی مسئول دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با فارس، ضمن تکذیب خبر منتشر شده روی سایت دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری مبنی بر درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: بنده دقایقی پیش خدمت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بودم و وی در سلامت کامل به‎سر می‌برد و حال وی هم هیچ مشکلی ندارد.

نظرات 1 + ارسال نظر
بی نام یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1395 ساعت 20:04

شما دروغگو هستین فوت شد هاشمی رفسنجانی

سلام آقای بی نام. لطفاً تاریخ ارسال مطلب را توجه کنید این مطلب که داخل سایت گذاشته شده مال سال 1389 است نه الان . عزیز . کمی بیشتر دقت کند. و زود قضاوت نکن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد