مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

وصیت نامه شهیدشهرام صفایی

 وصیت نامه شهیدشهرام صفایی  

ای نفس آرمیده بازگردد بسوی پروردگارت ، که تو خشنود و اوراضی از توست و در صف بندگان خاص من در آری و با خشنودی در بهشت من داخل شو . 

حسین (ع) بخدا دیدن تو لیاقت میخواهد ، حسین(ع) تو گلی بودی که آنچنان در خاک و خون غلطیدی که تو را خواهرت هم نشناخت پس ما چطور تو را بشناسیم . حسین(ع) نمیدانم چرا وقتی نام تو می آید همه گریه می کنند ولی من اینقدر گناهکار هستم که هنوز تو را نشاختم، پس چطور پیش تو بیایم ، حسین(ع) جان بار دیگر خود را آماده پرواز کرده ام . اما از تو خواهش می کنم این بار مرا بپذیر و درِ خانه ات را به روی من باز کن . میدانم ، که بندگان خدا را دوست داری و مابندة گناهکار خدا هستم

مادر پس از عرض سلام چند وصیت دارم اما چه بگویم ، بگویم شما را اذیت کرده ام، بگویم که از دست من ناراضی هستی ، نه مادر عزیرم اول امیدوارم که مرا ببخشی و شیرت را برمن حلال کنی ، مادر بخدا من شما را خیلی اذیت کردم و شما خیلی به من مهربانی کردی و من الان قدر شما را فهمیدم  مادر عزیزم در نمازهایت برای امام و رزمندگان اسلام دعا کن ، مادر مهربانم وقتی خبر شهادت مرا آوردند ناراحت نشو و گریه نکن ، فقط از تو می خواهم که بیاد زینب (س) باشی که 72 تن از فرزندان خود را با بدنهای تکه تکه دید .  وبیاد زینب باش که برادر حود را دید ولی نشناخت  مادر عزیزم از تو میخواهم وقتی گفتند پسرت شهید شد خوشحال شوی که یکی از فرزندان گناهکار پیش خدا رفت ، پسری که جز آذار و اذیت کار دیگری نداشت . پدر عزیزماول از شما طلب عفو و بخشش میخواهم هر چند که عفو بخشش از آن خداوند است ولی از شما میخواهم اگر شما را اذیت کره ام مرا ببخش ، پدر مهربانم از شما میخواهم که همیشه بفکر امام ( ره ) باشید و پشتیبان ولایت فقیه باشید و قدر انقلاب را بدانید که این انقلاب نوری است که از تاریکی محض تابیده و قرآن تاریکی را محو گردانید و خود را نشان داد . پدر عزیز نماز و روزه به برادران کوچکترم یاد بده و به فکر آخرت باشید که انسان را زنده میکند و از گناه دور نگه میدارد و لی چند کلمه ای با خواهران خود دارم خواهران مهربانم همیشه بیاد زهرا(س) باشید و مثل حضرت زهرا ( سلام الله علیها ) رفتار کنید و همیشه با حجاب بیرون بیائید که انشاء الله خداوند هرچه زودتر شر بی حجابان از کشورمان کمتر بگردان. و از برادران میخواهم که مرا ببخشید و نماز و روزه و زکات و خمس یادتان نرود  من که رفتم ولی معنی نماز و روزه را آخر نفهمیدم  ولی از شما میخواهم که نماز و روزه یادتان نرود . و از دوستان مهربانم می خواهم که جبهه یادشان نروی و اگر نمی توانند به جبهه بیایند در پشت جبهه کمک کنند که انشاأ اله خداوند به شما اجر عظیم عنایت بفرماید .  

« به تمامی بچه های مسجد ابوالفضل (ع) سلام برسانید و خداوند تمام بچه های پایگاه امام خمینی (ره) را حفظ بگرداند» 

آخر چه باشد در این دنیا جز مرگ           

و چه مرگی زیباتر از شهادت 

دوست دارم که روم پیش معبودم                    

  با بدن تکه تکه روم پیش معبودم

بندة گناهکار خدا شهرام صفایی  3/12/65  ومن الله التوفیق 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد