مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان
مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

مسجدحضرت ابوالفضل(علیه السلام)-پایگاه امام خمینی(ره)اهواز-کوی انقلاب-کیان

وصیت نامه بسیجی شهید مقداد جوانمردزاده

بسم رب الشهدا و الصدقین 

وصیت نامه شهید مقداد جوانمردزاده   

      

اگر کاری کرده ام با خجالت و شرمندگی طلب عفو را از شما دارم و از شما می خواهم که اگرکسی حقی بر گردن من دارد من را بخشید .  

پدر ومادر عزیزم همه ما امانتهای خداوند هستیم و شما امانت خود را خوب تحویل داده اید و خشنود باشید که قربانی خود را برای اسلام انشاءالله داده اید.
  

(بسم رب الشهداء)  

وصیت نامه بسیجی شهیدمقداد جوانمردزاده

 

اگر کاری کرده ام با خجالت و شرمندگی طلب عفو را از شما دارم و از شما می خواهم که اگرکسی حقی بر گردن من دارد من راببخشد .

پدر و مادر عزیزم صبر را پیشه کنید که خدا صابران را دوست می دارد  و از زحمتهای شما نسبت به تربیتم بی نهایت سپاسگزارم و ازاینکه نتوانستم ذره ای از زحمات شما را جبران کنم و یا مرا برای کاری خواستید و سهل انگاری کردم و انجام ندادم واقعاً شرمنده ام و من حق فرزندی را نسبت به شما اداء نکردم ولی با این حال دوست دارم که از من خشنود و راضی باشید، اگر در خانه اخلاق خوبی نداشتم و شما را ناراحت کردم مرا ببخشید.

همه ما امانتهای خداوند هستیم و شما  امانت خود را خوب تحویل داده اید و خشنود باشید که قربانی   خود را برای اسلام انشاءالله داده اید . مبادا گوش به سخنان منافقین کوردل دهید که  از ناراحتی  تان سود جسته  و افکار ضد اسلام را به شما تلقین کنند. دعا برای طول عمر رهبر عظیم الشأن  یادتان نرود 10 سال شش ماه نماز قضا دارم که یا برایم اجیر بگیرند و یا دوستان و آشنایان برایم بخوانند و یکسال روز ه  قضا هم دارم  .5900 تومان که در بانک دارم 1000 تومان آن را به حساب 110 امام بریزید 900 تومان دیگر را برای ساخت مصلی جمعه اهواز  بدهید و حقوق این چند هفته  جبهه ام را به صندوق کمک به جبهه ها بدهید و مابقی را دراختیار شما  می کذارم احیاناً اگر کتابی و یا وسیله ای در نزد من داشتید بخانواده ام بگوئید تا آنرا به شما بدهند تا چیزی گردنم نماند .

اگر توانستید بر مزار بیاید و فاتحه ای برایم بخوانید و قرآنی برایم تلاوت کنید راهم را ادامه دهید.و با خون خود درخت اسلام و انقلاب را آبیاری کنید.

 خدایا خدایا تا انقلاب مهدی (عج) خمینی (ره) را نگهدار

مقداد جوانمردزاده ساعت 11 شب

2/10/65 آبادان  عملیات کربلای 4


امور شهدای واحد فرهنگی پایگاه امام خمینی (ره) مسجد حضرت ابوالفضل (ع)

نظرات 2 + ارسال نظر
ابوالفضل یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:03 http://www.maadar.blogsky.com

از وبلاگ من دیدن فرمایید

جانباز بی نام و نشان یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:47

بنام خداوند مهربان . با تشکر و تقدیر از تلاش خالصانه شما برادران گرامی در بزرگداشت یاد وراه شهیدان عزیز. انشاا. . . خداوند به شما توفیق دهد که همیشه در این راه قدم بردارید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد